M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Kuma Miko - Ep 02

Kuma Miko - Ep 02





با دوچرخه به یونیکولو رفتن می تونه خطرناک باشه!


اولین چیزی مد نظر داشتم و دوست داشتم از اون لحاظ اپیزود رو چک کنم، دیدن سبک کمدی به نسبت قسمت قبل بود؛ اینکه بازم کمی به فاز رکیک میریم یا نه. و رفتیم .. شاید با شدتی کمتر ولی همچنان ذره ای به این فضای متفاوت پرداخته شد. با ورود اون کارکتر مسـت و از خود بیخود بودنش و بعضی جملاتی که در برابر ماچی پروند، تونستیم بازم این جنس کمدی رو تو فضای اپیزود داشته باشیم. بازم از نظر من این کمدی پرداخت خوبی داشت و بدم نمیاد دوباره چنین چیزهایی رو ببینم. یعنی در عین اینکه انیمه خود به خود حس معصومانه ای داره گاهی تلنگرهایی درباره مسائل جـنسی هم زده میشه. حالا که داریم از این فضا حرف میزنیم جا داره به اون صحنه نگاه مثلاً منحرفانه ناتسو به ماچی هم اشاره کنم که تو این میدون گوی رقابت رو از جناب مست داستان ربوده بود و صحنه خیلی خنده داری از آب در اومده بود.

با خاله ماچی آشنا شدیم، حرف هایی از فوچیو، مادربزرگشون زده شد که ظاهرا زمین هایی داره و به بعضی ها اجاره داده. و فهمیدیم که چه افراد معدودی از پل چوبی استفاده می کنن. و همین سوژه خراب شدن پل چوبی چه حس کوهستانی و دهاتی باحالی به فضا داده بود. یه چیزی تو این حس و حال هست که منُ بدجور به سمت خودش جذب می کنه. اون حس سادگی صحنه، مکالمه کوتاه اون دو مرد از اونطرف پل و میمیک های بامزه ماچی از سر ناامیدی سر رسیدن به فروشگاه لباس و بعد دوباره انگیزه گرفتن. احساس لطافت درون این صحنه ها خود به خود منُ درگیر می کنه .. دوسشون دارم. ^_^

ناتسو صحنه های خنده دار خاص خودشُ داشت. بهترینشون از نظر من اون صحنه "کمرم می خاره" بود که واقعاً اتفاق افتادنش تو اوج بدبختی و زجر کشیدن ماچی منُ به قهه قهه انداخت. درست وقتی که ما فکر می کردیم ناتسو احساس کرده که ماچی در خطره یهو یه دیالوگ مسخره پروند و به ما حماقت خرس وار خودشُ شناسوند. علاوه بر اون، صحنه های کتک خوردنش از دست ماچی خیلی ناز بودند .. اینکه ماچی چطور به ناتسو حمله ور شده بود و چطور بهش مشت می کوبید و با اون صدای نازنینش ناتسو رو خنگ صدا میزد ... اینا رو خیلی می پسندم .. این اون جنبه معصومانه ایه که داشتم ازش حرف میزدم. چیزی که بالانس کاری رو به وجود میاره و به لطف این شکل صحنه هاست که اون صحنه های رکیک جالب تر از حالت معمول میشن!

و اینکه تو این اپیزود مشخص شد که درس ها و آموزش های ناتسو ادامه خواهد داشت و قراره باز به واسطه درس سناریوهای جدیدی ببینیم. ناتسو می خواد ماچی رو با شهر آشنا کنه.

روی هم رفته اپیزود رو خیلی دوست داشتم. فکر نمی کنم افت آنچنانی نسبت به اپیزود اول وجود داشت و رضایت من در سطح بالایی قرار داشت.


صحنه‌هایی از اپیزود :

- وای، اصلاً انتظار دیدن چنین حالت دعوایی رو نداشتم .. عالی بود .. عالی :





- اصلاً چی میشه درباره این شات گفت؟! نهایت کاوایی!!





- تصور ماچی از بخاری گذاشتن روی سبد و منفجر شدن بخاری اوج سادگیشُ نشون میده :





- آویزون و تو هوا وسط جنگل :



- فلش بک های ناتسو و ماچی خیلی خیلی خوبن .. واقعاً به حس و حال انیمه کمک می کنن :





- یکی از صحنه های خیلی خوب اپیزود .. بازی با سکوت تو این صحنه عالی بود :






- کمرم میخاره!!






- درگیری ماچی با رفیق یوشیو :






- وای، این تیکه ماچی چه ناز شده :






- و البته ... صحنه خرس منحرف و لباس ماچی، معمای اپیزود :






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد