M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Yuushibu

Yuusha ni Narenakatta Ore wa Shibushibu Shuushoku wo Ketsui Shimashita






Source: Light novel Studio: Asread
Links: MAL , Official Site, AnimeDB, AnimeNewsNetwork, Wikipedia

توضیحات :
این انیمه هم Light novel داره و هم مانگا که البته زمان پخش Light novel به قبل از مانگاش برمیگرده. قراره انیمه دقیقا 13 روز دیگه شروع به پخش کنه. "من، کسی که نتونستم قهرمان بشم و درعوض با بی‌میلی به دنبال کار پیدا کردنم" ... عجیبی اسم رو که کنار بذاریم، داستان هم یه مقدار متفاوت (حداقل شروع اولیه‌ش) به نظر میرسه. پسری به نام رائول رو دنبال میکنیم که نتونسته قهرمان بشه. دلیل قهرمان نشدن اون این بوده که، دقیقا قبل از اینکه بتونه امتحانات "قهرمان شدن" رو بده، (!!) ارباب شیطانی شکست میخوره و رویاهای رائول از بین میره. دیگه رائول کسی رو نداره که بخواد باهاش بجنگه و در عوض تو مغازه جادویی شروع به کار میکنه. روزی دختری که به دنبال شغل میگرده، وارد مغازه میشه و اینجاست که داستان انیمه شروع میشه. Light novel کار 6 جلد بوده و مانگای کار، 1 جلد داره. داستان مانگا رو میتونید اینجا (+) بخونید و علاوه بر تریلر انیمه، میتونید آشنایی با صفحات و طراحی مانگای انیمه پیدا کنید. ضمنا، این انیمه از جمله انیمه‌هایی ــه که از الان تعداد اپیزودش مشخص شده و قراره 12 اپیزودی باشه.

نظر شخصی : چیزی که تو پروفایل MAL انیمه هنوز بهش اشاره نشده اینه که، انیمه یه هارم ــه و اگه تریلر رو ببینید ایـــچی کار رو هم میتونید درش ببینید. خیلی با یه انیمه فانتزی، کمدی ساده فاصله داره و بهرحال قراره کارکترهای دختر زیادی رو تو انیمه ببینیم. از قسمت ژانرش که بگذریم، از اون انیمه‌هایی نیست که با دیدنش به خودم بگم "واو، حالا این یکی از اون انیمه‌هایی ــه که میتونه حسابی جذاب بشه" به نظر من قراره با یه کار معمولی روبرو بشیم ولی اگه از طرفدارای ژانر ایـــچی هستید، شاید از اینکار خوشتون بیاد و ممکنه بتونید از فضای انیمه لذت ببرید. در نهایت حتی دوبلورها و کارگردان کار هم زیاد امیدوار کننده نیست. خوب، فکر کنم تا اینجای کار متوجه شدید که نظر من راجع به انیمه مقداری منفی ــه و بیشتر از این ذهنیت بد خودم رو به شما انتقال نمیدم. بهتره بدون ذهنیت بد و برای دیدن یه انیمه خوب به سمت جلو حرکت کنیم؛ اونوقت شاید .. شاید .. شاید ... ! منتظرش باشید.





Asread


شرکت سازنده و عوامل : استودیوی سازنده، استودیوی Asread هستش. کارهایی مثل Minami-ke ، Mirai Nikki و Shuffle رو جز کارهاش داره. کارگردان کار، Yoshimoto, Kinji ــه که از جمله کارهاش میشه به Genshiken 2 ، چند شماره از Queen's Blade اشاره کرد. ضمن اینکه این کارگردان تو فصل پاییز انیمه Machine-Doll wa Kizutsukanai رو هم کارگردانی میکنه. Tadokoro, Azusa کارکتر دختر اول انیمه رو دوبلوری میکنه. کاری که از کارنامه ساده‌ش به چشم میاد، Aikatsu و نقش اول اون انیمه‌ست. درکنار این دوبلور، نقش پسر اول انیمه رو هم Koumoto, Keisuke گویندگی میکنه. تا حالا کار نقش اول انیمه‌ای رو تجربه نکرده و این اولین کار اصلی اونه. اما تو انیمه Another و RDG: Red Data Girl دوبلوری نقش‌های فرعی رو به عهده داشته. اینم از تیم دوبلوری این انیمه. بهرحال همونطور که گفتم، تو این قسمت یه مقدار ضعف وجود داره و باید ببینیم آیا انیمه اونقدری خوب هست که بتونیم این ضعف‌ها رو ندیده بگیریم یا نه.



شخصیت های اصلی داستان و گوینده ها



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد