خوب امروز یه سری میرم روی فیلمهایی که این چند وقته دیدم ..
---
Mafia
1998
Don Cortezone
فیلم نسبتا ضعیفی بودش ولی سه چهارتا سکانس خیلی خنده دار هم داشت
بازی Jay Mohr تو نقش انتونی هم دیدنی بودش !
6.5
Cool Hand Luke
1967
The Aviator
2004
یه فیلم جالب از اسکورسیزی ..
بازی DiCaprio واقعا خوب بود
کلا از Cate Blanchett خوشم نمیاد رو اعصابم هستش ! این فیلم هم باز همینطور بودش !
Alec Baldwin که باید همه جا باشدش :دی
7.5
Nights In Rodanthe
2008
والا به نظرم همکاری قبلی Diane Lane و Richard Gere تو فیلم Unfaithful کلی بهتر بود
اصلا محتوای داستانی خیلی بهتری داشت
در کل برام خسته کننده بودش
5
My Left Foot: The Story of Christy Brown
1989
فوق العاده زیبا با بازی استادانه ی Daniel Day-Lewis
واقعا مستحق این اسکار بهترین بازیگری که بخاطر این فیلم گرفت بود !!
حقش بود .. (البته من از بازی تام کروز در فیلم Born on the Fourth of July که ساخت همین سال بود هم واقعا لذت میبرم ولی خوب .. )
9
The Whole Ten Yards
2004
نیمه اول فیلم که کاملا بچه گانه بود و اصلا نمیشد تحملش کرد
خصوصا این Kevin Pollak شدیدا رو اعصاب بود و نصف داستان با حضور ایشون ابکی شده بود ..
اواخر فیلم باز بهتر شد و یه خورده داستان سر و شکل درست و حسابی به خودش گرفت
متیو پری نسبت به The Whole nine Yards بازیش در این فیلم افت کرده بود و اصلا خوب نبود کارش
باز یه تیکه هایی از بازی بروس ویلس رو میشد لذت برد ازش ..!
5
Evan Almighty
2007