M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Movies i've recently seen

Awakenings
1990



یه بازی شاهکار از دنیرو حرفی رو برای گفتن باقی نمیذاره !!
یکی از بهترین بازی هایی بودش که از بابی من دیدم .. واقعا حسابی در نقش فرو رفته بود و تاثیرش روی من که تماشاگرش باشم باورنکردنی بودش
یک بازیگر همه کاره هستش در یک کلام !
شخصیت پردازی لئونارد خیلی عالی بودش و نظریات و افکاری که راجع به انسان های دور و برش داشت واقعا جالب بود
بازی دوست داشتنی رابین ویلیامز در نقش یه دکتر دلسوز بسیار عالی و باورپذیر بود
رابین ویلیامز نشون داده علاوه بر اینکه کمدین خوبی هستش تو فیلم های اینچنینی و پر از کشش هم میتونه به خوبی خودش رو نشون بده

یه نکته ای که یه جا راجع بهش خوندم و توجهم رو به خودش جلب کرد این بود که چرا Julie Kavner بازیگر نقش النور با این بازی بسیار خوبی که از خودش ارائه داد دیگه کمتر روی تصویر دیده شد و بیشتر به گویندگی پرداخت !؟
به نظر من واقعا از نظر صدا و چهره خیلی خوب هستش !


10

/


Repulsion

1965



اولین فیلم انگلیسی زبان پولانسکی ..
من کلا فیلم هایی که پر از سکوت هستش و کمتر دیالوگی رد و بلد میشه رو واقعا دوست دارم.
ولی این یکی واقعا بعضی جاهاش عذاب میداد ادم رو تو سکوت زیادش !
در کل پسندیدم ..
ولی Rosemary's Baby یه چیز دیگه بودش .. !
خوب الان فقط Tenant باقی مونده از سه گانه ی اپارتمانی پولانسکی که ندیدمش !

7.5


Life Is Beautiful
1997


چقدر سکانس فوق العاده زیاد داشت این فیلم .. !!!
خیلی عالی بود فیلمش واقعا لذت بردم
و البته چه بازیی داشت Roberto Benigni

10

/

The Great Escape
1963


دو ساعت و چهل و پنج دقیقه رو میخکوب نشستم دیدم فیلم رو !
اصلا استیو مک کویین که می اومد تو صحنه ادم احساس میکرد دوباره به ابتدای فیلم رسیده و میخواد تازه شروع کنه به دیدن فیلم !
سوژه فرار هم که خودش کلی کشش داشت ! و البته فراری که اینها در سر داشتن واقعا فراری بود برای خودش !
سماجتی که Hilts داشت تو فرار یه خورده شبیه به سماجت لوک خوش دست بود ! شاید حتی یه خورده بیشتر !
شخصیت پردازی Hilts با اون علاقه و فشارش برای فرار از کمپ و اون توپ بیسبال و شادابی که داشت واقعا دیدنی بودش !

9

/

The King of Comedy
1982


برای بار یازدهم
باید اعتراف کنم که هنوز صحنه های مورد علاقه من احساس خودشون رو برام از دست ندادن !
هنوز بازی دنیرو رو بشدت در این فیلم میپسندم !
هنوز شوخی های روپرت پاپکین برام خنده دار هستش !
و اون تمرین های وقت و بیوقت روپرت و صداهای مادرش که ازش میخواد صداش رو بیاره پایین !
صحنه ی خیالی حضور روپرت و جری لوییس در رستوران شاهکاریه برای من !!
داستان مردی بدنبال معروفیت و محبوبیت !

10

/

Igor
2008


کلا این سری انیمیشن هایی که تو سرزمین های تاریک و خیالی میگذره رو خیلی دوست دارم
اینم خوب بودش تو خیلی از جاهای داستان
شخصیت های خیلی خوبی رو خلق کرده بودند !


7.5

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد