M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Movies i've recently seen

Platoon
1986



چه فیلمی ساخته این الیور استون !
واقعا از نظر صحنه های جنگی معرکه بود
یه خورده خشونتش هم زیاد بود
هیچ وقت فکر نمیکردم یه بازی اینچنینی از چارلی شین ببینم ! اینقدر به بازیش تو ژانر کمدی سریال ها عادات کرده بودم که وقتی نصفه فیلم رو دیدم واقعا نظرم راجع به چارلی شین عوض شد !! و صداش پشت موسیقی متن فیلم عالی جا گرفته بود ..
چقدر بازیگر خوب داشت فیلم ! یه خورده جانی دپش رو بیشتر میکردن خوب بود
و البته من هیچ وقت از دیدن بازی John C. McGinley خسته نمیشم چقدر تو دیالوگ گفتن استاده
چه تریپ جالبی هم داشت داخل این فیلم :



واقعا در حق بعضی بازیگرا ظلم میشه از نظر داشتن پیشنهاد های کاری ! یکیش به نظر من همین McGinley هستش !
من قبلا به دو فیلم الیور استون نمره کامل دادم

The Doors
Born on the Fourth of July

یه 10 هم به این فیلم میدم چون واقعا از دیدنش لذت بردم


/


The Client
1994




چه بازی خوبی داشت بازیگر نقش مارک ! واقعا به عنوان یه پسر بچه نقش عالی ایفا کرده بود !
سوزان ساراندون و مری لوییس پارکر (بازیگر ویدز) هم خیلی خوب بودن خصوصا پارکر با اون لهجه ای که تو فیلم داشت واقعا کارش دیدنی بود !

Dan Castellaneta هم یه نیمچه نقشی درون فیلم داشت! ( همون صدا پیشه هومر سیمپسون )

خوب بود فیلمش

8

/

Reservoir Dogs
1992



خوب بعد از کلی بی حوصله بودن ..
خیلی وقت بود که میخواستم ببینمش و حتی یه بار تقریبا تا اواسط فیلم رفتم ولی بیخیالش شدم !
خیلی عالی بود ! از اون چیزی که فک میکردم واقعا بهتر بودش ! یه جاهاییش من رو یاد فیلم Goodfellas انداخت ..
روند فیلم رو خیلی پسندیدم و تک سکانس های شاهکاری هم که داشت انصافا دیدنی بود + دیالوگ ها !!

10

/

Strangers on a Train
1951




فیلم خیلی خوبی بودش !
صحنه های به یاد ماندنی خیلی خوبی داشت انصافا
چه سوژه و داستانی داشت و چه بازی خوبی از بازیگرای فیلم !
یه داستان ساده بر مبنای یه جمله : You do my murder, I do yours !!
یه فیلم عالی از هیچکاک
من همه جا میخوندم که یکی از بهترین های هیچکاک هستش ولی خوب همیشه نمیشه به نظرات بقیه تکیه کرد و باید خودم میدیدم فیلم رو !
به نظر من درسته که فیلم عالی بودش ولی باز به پای فیلم هایی دیگه از هیچکاک مثله : Rope ، North By Northwest ، Rear Window نمیرسه ( حداقل برای من !)

8.5

/

Thank You For Smoking
2005



دارم کم کم به نقش های کمدی Aaron Eckhart علاقه مند میشم !
تو این فیلم واقعا خوب بودش

7.5

/

Delgo
2008



زیاد قوی نبود ولی همین که محیطش کلی من رو یاد بازی World Of Warcraft انداخت خیلی برام جالب بودش!
شخصیت دلگو هم شخصیت جالبی بودش
داستان یه خورده ضعیف بود

6

/

S. Darko
2009



چیزی برای گفتن نداشت در کل !
ضعیف بود و خسته کننده
از اون فیلم هایی که صحنه هاش رو هم رد کنی و ببینی بازم خسته کننده باقی میمونه !!!

3

پ ن : خواستم 2 بدم بهش ولی بخاطر همین تک شات قشنگی که از فیلمش گرفتم یه نمره اضافه کردم

/

The Wrestler
2008



اونقدر ها فوق العاده نبود به نظر من !! ولی ارزش دیدن داشت !

8.5

/

Madagascar Escape 2 Africa
2008



واقعا این شماره چیزی از شماره قبلی کم نداشت و عالی کار کرده بودند ! نمیدونم چرا ریتینگ ماداگاسکار ها تو Imdb اینقدر پایین هستش !
بسی لذت بردیم از این رفتار پنگوئن ها و میمون ها
داستان انیمیشن هم خوب بودش !
این صدای David Schwimmer واقع به زرافه میخوره :دی

9

/
Star Wars: The Clone Wars
2008



من رو شدیدا هوایی کرد !
اوبی وان هم بسی جالب بود کاراکترش !

8

پ ن : اناکین
نظرات 1 + ارسال نظر
Admin Hirka2Music 10 شهریور 1389 ساعت 05:19 http://www.Saro3Da.Com

سلام به شما دوست عزیز
وبلاگ زیبایی داری
به سایت ما هم سری بزن

بهترین رسانه موسیقی پاپ ایران
http://www.saro3da.com

آلبوم فوق العاده زیبا و شنیدنی رگ خواب با صدای محسن یـگـانه

------------------------------

مکانی امن و همیشگی برای تصاویر خصوصی و عمومی شما

ماندگاری 100 درصد تصاویر شما برای همیشه

http://www.iraks.ir

موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد