M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Movies I've Recently Seen

The Final Cut
2004



رابین ویلیامز در نقش الن هکمن ، کسی که زندگی مردم و رازهای اونها رو جلوی چشمان خودش داره
فیلم جالبی بود
همیشه دیدن بازی رابین ویلیامز ارزش دیدن رو داره !

الن هکمن کسی هستش که چیپ های مخصوصی رو که قبل از تولد وارد مغز انسان ها میکنند ، رو بعد از مرگشون به دست میگیره و این چیپ ها حاوی تمامی اعمال و کارهایی هستش که اون فرد انجام داده در طول زندگیش و کار الن این هستش که از این وقایع و خاطرات یه فیلم خاطر انگیز درست کنه و در مراسم تدفین طرف نمایش داده بشه

اواسط فیلم احساس کردم یه خورده افت داشت ..
بقیه فیلم خیلی خوب بود .. سوژه فیلم واقعا جذب کننده بود

بودن چنین چیپی در دنیای واقعی میتونه کلی جالب باشه !
تو خیلی از مسائل و مشکلات زندگی بودنش کمک میکنه و البته خوب جنبه منفی هم احتمالا زیاد داره این موضوع

زمان فیلم هم خیلی خوب بود و زیاد طولانی نشده بود ( یک ساعت و نیم )

7.5/10



//


The Lost City
2005




اندی گارسیا هم در نقش کارگردان و هم در نقش بازیگر در این فیلم زیبا کار کرده !
واقعا فیلم خیلی خوبی بود
از نظر موسیقی فک کنم جز فیلم های عالی بود که دیدم این چند وقته ! خیلی متنوع و خوب کار کرده بودن و پر بود از موسیقی های شنیدنی و تصاویر موزیکال نسبتا خوب



باور اینکه فیلمی با اینهمه لوکیشن زیاد در 35 روز فیلمبرداری شده یه خورده سخته و واقعا به نظر من زمان کمی بوده
دیدن دوباره ی Nestor Carbonell یا همون ریچارد الپرت سریال Lost خالی از لطف نبود و واقعا از دیدن بازیش لذت بردم + اینکه داستین هافمن و بیل موری رو هم دیدیم تو این فیلم



در کل فیلم یه خورده طولانی هستش ولی فیلم خیلی خوبیه برای دیدن

7.8/10

//

Tirez sur le pianiste
Shoot The Pianist

1960




فیلم خیلی جالبی بود !
یه درام خوب از François Truffaut
تیپ و قیافه بازیگرها واقعا جالب بود و شخصیت های جالبی داشت
صحنه هایی که تو بار بودن و شعرهای و پیانو ها واقعا ادم رو پر از هیجان میکرد ! خیلی خوب کار شده بود اون سکانس ها

در کل فیلم واقعا خوبی بود

8

این سکانسی که توشب اوائل فیلم هم داشتن قدم میزندن واقعا عالی بود



//

The New Daughter
2009



داستان راجع به مردی هستش که بعد از طلاق به همراه پسر و دخترش میره تو یه مزرعه ساکن میشه و بعد از مدتی دخترش رفتار های عجیبی از خودش نشون میده و ..

بخاطر کوین کاستنر به سراغ فیلم رفتم !
ولی در کل فیلم خیلی ضعیفی بود و اصلا کشش نداشت

6

//

Marvin's Room
1996



بازیگرای خیلی خوبی داشت
دنیروی عزیز ، دی کاپریو ، مریل استریپ و دیان کیتن

خود فیلم هم درگیر کننده بود و برای خود من که از طرفداران دنیرو هستم ، پس از مدت زیادی که از دیدن فیلمی ازش گذشته بود ، دیدن این فیلم جالب بود
و اینکه این بار تونستم دنیرو رو در قالب یه دکتر ببیم !



یه بازی خیلی خوب از دی کاپریوی جوان
موسیقی فیلم هم نسبتا خوب بود و یه جاهایی من رو درگیر کرد

7


//

La Dolce Vita
1960




خیلی خوب بود
صحنه های پارتی و خوشگذرونی هاش واقعا باحال بود .. یه حال و هوای خاصی داشت
این خبرنگارای فضول داخل داستان (papparazzi ها ) خیلی ادمای جالبی بودند ! :دی



پیشنهاد داده بودند که پل نیومن بازی کنه نقش اول رو ، ولی فلینی قبول نکرده ! [ :| ]
جالب بود در کل

8

//

The Killer Inside Me
2010



از داستان چیزی نمیگم چون هرچی که بگم یه جورایی اسپویلر هستش !
ولی خوب من نسبتا خوشم اومد از داستان و محتوا و پایانش رو هم خیلی پسندیدم

از اونجایی که بین برادران افلک ، من Casey رو به Ben ترجیح میدم ، انتظار زیادی از Casey داشتم و خوب در سطح متوسطی ظاهر شده بود در این فیلم !
اون بازی ریلکسش رو خیلی میپسندم



جسیکا البا و کیت هادسون هم گزینه های خوبی بودن واسه نقش های بعدی
خود فیلم یه خورده زیادی سرد بود !! یه جورایی کسل کننده و کم هیجان

6.5
//
From Hell
2001



نپسندیدم محتواش رو !
هر چند دیدن دوباره جانی دپ واقعا حس و حال خاصی داشت و نکته مثبتی بودش تو فیلم ، ولی خوب داستان به نظرم اونقدرها کشش لازم رو نداشت

6
//
The Cider House Rules
1999




یه فیلم درگیر کننده با حضور چارلیز ترون و توبی مگوایر و مایکل کین

داستان واقعا خوبی داشت و نحوه پیش روی داستان خوب کار شده بود
توبی مگوایر ، شخصیت هومر رو به خوبی بازی کرده تو این فیلم و چهره ای که داره باب چنین کاراکتر هایی هستش ! ( این اسم هومر ، خیلی من رو اذیت میکرد :دی )
جالبه من تا قبل از این فیلم اصلا با مگوایر حال نمیکردم ( چه بازی و چه چهره ) ولی داخل این فیلم به نظر می اومد جز جدا نشدنیی هستش و الان تو ذهنم نمیتونم کس دیگه ای رو جای مگوایر تصور کنم !
و خوب هیچ وقت دیدن بازی چارلیز ترون ، خالی از لطف نیست
بازیگری که علاوه بر زیبایی ، در ایفای نقش هم کارش خوب هست !
و چقدر میمیک صورت خوبی داره انصافا !
من قبلا از (Lasse Hallström ) کارگردان این فیلم The Shipping News رو هم دیده بودم که فیلم خیلی خوبی بودش ( با حضور کوین اسپیسی عزیز ! )

در کل فیلم بسیار خوبی بودش و ارزش دیدن داره

8




//

Hitch
2005



فیلم خوبی بود
ویل اسمیت کاراکتر باحالی ساخته بود با بازی خوبش
شخصیت البرت هم نمک فیلم بود و بسی خوشم اومد ازش
در کل فیلمی نبود که منو بخندونه ولی خیلی سرگرم کننده بود

7

//

The Ugly Truth
2009



از سر بیکاری :دی
ضعیف بود .. همون داستان های تکراری کمدی رمنس های جدید !
فقط این بار بازیگر زن Katherine Heigl بود و بازیگر مرد Gerard Butler ..
نبینید چیز خاصی از دست نمیدید !

5.5

//

Amazing Grace
2006



پشت ندایی که شما دوست میدارید ، داستانیست که هیچگاه فراموش نخواهد شد ( تاج لاین imdb )

داستان تلاش William Wilberforce برای مبارزه با برده داری و تجارت برده

فیلم خوب و خوش ساختی بود و واقعا ارزش دیدن داشت

7.5
نظرات 1 + ارسال نظر
Tyler Durden 18 مهر 1389 ساعت 21:21 http://goodfellas.blogsky.com/

سلام جبیب . من این ماروین روم رو خیلی دوست دارم ، دی کاپریو اصلا توی خونش بازیه بد نیست !

نمی دونم بسکتبال دایاریس رو دیدی یا نه ، اگه ندیدی ببین که دیکاپریو چه بازیه سنگینی می کنه ، فوق العاده است ! بخصوص صحنه های التماسش !

اره دی کاپریو رو منم واقعا دوست دارم !
نه اون فیلم رو ندیدم ولی حتما میبینمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد