M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Seinfeld [3x17] - The Fix Up

Seinfeld [3x17] - The Fix Up


--

-


اوائل که ساینفلد رو شروع کردم، اونقدرها برام جذاب نبود! نمیدونم شاید من درست سریال رو درک نکرده بودم ولی الان که تو فصل پنجم هستم، برام به یک سریال عالی تبدیل شده و واقعا از دیدنش لذت میبرم. شوخی های جری، حرکات کریمر، الین، جورج ... حالا تازه دارم کم کم به دلیل اینکه چندتا از دوستام اون رو بارها و بارها نشستن و از اول دیدن، پی میبرم! من فرندز رو 5 بار دیدم و به راحتی میتونم 5 بار دیگه هم اونو ببینم. فکر کنم بتونم سانفلد رو هم اگه وقتم بهم اجازه بده، یه بار یا دوبار دیگه در آینده ببینم. یا Scrubs که تا بحال 2 بار دیدمش. بهرحال این سریال ها، از اون سریال های ناب هستند و ارزش بارها دیدن رو دارند. ساینفلد خیلی باهوش نوشته شده؛ شوخی و موقعیت های کار سریال خیلی خیلی خوب کار شده و زیرکانه به نظر میرسند. هر قسمت، یک حس کلاسیک خاص خودش رو داره و اصلا خسته کننده نیست.


--

-








--

-

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد