M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Coppelion Episode 01 // Anime

Coppelion Episode 01 // Anime



شروع جالبی بود و بهتر از چیزی بود که انتظارشو داشتم. فضای آخرالزمانی خیلی خوبی به وجود آورده بودن و از لحاظ محیطی واقعا تنوع خوبی داشت. انیمیشن رو همونطور که تو تریلر خوب دیده بودم، اینجا هم ازش خوشم اومد و به نظر من آرت‌ش واقعا خوب بود. ضمن اینکه، بادی که درحین اپیزود در حال وزش بود، به بهتر شدن تصاویر کمک زیادی کرده بود و حتی اگه به حرکات دوربین هم توجه کنید، میبینید که تحرک خیلی باحالی داره و چرخش‌های دیدنی رو ازش میبینیم. یه نقطه مثبت دیگه هم استفاده کم از موسیقی بود و به نظر من فضای ساکت بیشتر به چنین داستانی قالب میشه و کار خوبی کرده بودن. همونطور که انتظارشو داشتم، Hanazawa Kana نسبت به بقیه دوبلورها بهتر بود و کارکترش، آئوکی خوب شده بود ولی ممکنه بعضی‌ها اونو اعصاب‌خورد کن ببینن. داستان تو اپیزود اول خوب جلو رفت؛ دخترا وارد شهر شدن، محیط رو دید و حتی با اولین آدم زنده و جسد روبرو شدن و ... وقتی صحنه روبرو شدن با جسدشون و اون یکه خوردن آئوکی (میخوام برگردم خونه!) رو دیدم ... فکر کردم این سه نفر اصلا آمادگی لازم رو برای اینکار ندارن ... به نظر نمیرسه از لحاظ فیزیکی دفاع از خودی بلد باشه و شاید اسلحه تنها آموزشی باشه که باهاش آشنا هستن. بهرحال حداقل آئوکی نسبت به بقیه کمتر آماده نشون میداد، واقعا مثل این میموند که واسه پیکنیک اومده بیرون! اصلا انتظار روبرویی با جسد و یا اتفاق وحشتناک رو نداشته! شاید من اشتباه میکنم، اپیزودهای بعد بیشتر ابهامات رو برطرف میکنه. امیدوارم تو آینده و با وارد شدن کارکترهای فرعی داستان ضعیف نشه و یه مسیر خوب رو دنبال کنیم.


صحنه‌هایی از اپیزود :

- غذا خوردنشون! یا به قول خودشون پیکنیک :



- محیط واقعا خوب بود، با عکس کوچیک نمیشه اونو نشون داد :



- روبرویی‌شون با فرمانده و نشون گرفتن اسلحه انرژی‌زا (؟) روی سرش :



- حمله گرگ به ایبارا :



- ساختمون‌های کج شده :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد