M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Coppelion Episode 03 // Anime

Coppelion Episode 03 // Anime


اپیزود خوبی بود. آشنایی با اون آدمای کامیون سوار و ملحق شدن بهشون صحنه های خوبی بود. تغییر محیط بازم واسم جالب بود؛ نیمه اول اپیزود تغییر فضای خوبی رو شاهد بودیم و مثل اپیزودهای قبل خیلی از محیط‌هایی که کارکترهای انیمه واردش میشدن، برام دیدنی بودن. روی هم رفته صحنه‌هایی که تو کامیون گذروندن رو دوست داشتم. خصوصا صحنه سیب خوردن و بی مزه بودنش که در نوع خودش جالب بود. بعد از اون نوبت به مادربزرگ و نجاتش رسیده بود. نمیتونم با هیجان زیاد از صحنه اکشن درگیری ایبارا و کسایی که مادربزرگ رو دزدیده بودن، حرف بزنم چون زیاد از اون صحنه و نحوه راحت جاخالی دادن ایبارا خوشم نیومد، دوست داشتم این صحنه اکشن به طرز دیگه‌ای نمایش داده میشد. ولی چون به روند داستان کمک کرد و البته پرش آخر ایبارا رو دوست داشتم، نسبت به بهش نظر مثبتی دارم. (ممکنه بقیه با اون صحنه مشکلی نداشته باشن ولی من کلا پرداخت اکشن صحنه رو دوست نداشتم.) دیدن بمب افکن B2 ـی که تو آسمون میچرخه و بعد از اون مادربزرگی که داره به زور به درون B2 کشیده میشد، از اون تجربه های عجیب انیمه ای بود! (ضمنا مادربزرگ ـه خیلی سرحال به نظر میرسید!) وقتی به عقب و اپیزود دوم نگاه کردم، حس میکنم، اون اپیزود برای من مقداری حالت اپیزودیک داشت و به نظر من با تموم شدن داستان فرعی که تو اپیزود بود، وارد پایان‌ش شده بودیم اما اینجا و اپیزود سوم یه پایان جذاب رو داشت و نوید بهتر شدن انیمه تو اپیزودهای بعد رو داد.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- در حال چک کردن اون کامیون :



- سیب‌های بیمزه :



- در حال چک کردن نقشه :



- این دیالوگ اپیزود رو دوست داشتم :



- کشیدن مادربزرگ به درون B2 :



- صحنه پرش ایبارا در حین مبارزه با دزدانِ مادربزرگ!



+



- نجات مادربزرگ :



- آخرین شات اپیزود :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد