M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Non Non Biyori Episode 03 // Anime

Non Non Biyori Episode 03 // Anime

یکی از چیزایی که نسبت به دیدن‌ش خیلی مشتاق بودم و دوست داشتم تو این انیمه ببینم، تقابل بین کارکترها و محیط دهکده‌ای بود. اینکه چقدر وارد فضای روستایی میشیم و حالا وقتی که این اپیزود و صحنه‌های کاشت برنج رو دیدم، واقعا حس میکنم انتظارم برآورده شده. بازم حس دوست‌داشتنی اپیزودهای قبلی رو داشت و ایندفعه تمرکز به کارکتر دیگه‌ای عوض شده بود. فکر میکردم نوبت دیدن رون چان و وقت گذروندن با اون رسیده ولی رفتیم به سراغ ناتسومی، خواهر کوچکتر کوماری! کمی پُررو و شیطون ولی بهرحال اونم مثل ناتسومی مهربون و به فکر خواهرش بود.

رابطه بین ناتسومه و کوماری به عنوان دو خواهر واقعا دوست‌داشتنی بود، اینکه با وجود بزرگتر بودن کوماری، این ناتسومه بود که همیشه به کوما چان کمک میکرد و هوای اونو داشت، یکی از نکات جالب بین‌شون بود. گیر کردن کوماری تو زمین برنج واقعا خنده‌دار بود. جالب اینکه، میمیک‌های هر دوخواهر حالتِ گربه‌ای داره و اونا رو بامزه میکنه. عملیات نجات ناتسومه به گیر کردن خودش تبدیل شد و بعد از اون هم که رون چان Finisher رو زد و اونا رو کاملا تو گِل انداخت! روی هم رفته صحنه مربوط به گردش و رفتن به زمین برنجُ واقعا دوست داشتم. معلم کلاس بلاخره داره یه جورایی خودشو بیشتر نشون میده، حتی کمی کمدی هم به داستان اضافه کرده. بهرحال با توجه با اینکه اپیزود به ناتسومی تمرکز داشت، خیلی کم هوتارون و رون چان رو دیدیم و البته با توجه به پیش‌نمایش اپیزود بعد، به نظر میرسه قراره به سمت رون چان بریم و کارکتر جدیدی رو هم ببینیم.

دعوای بین ناتسومی و مادرش رشته دراز داشت و ظاهرا همیشه اینجور دعواهای بچگونه رو با هم داشتن. مخفیگاه داشتن ناتسومی و کوماری واقعا چیزی بود که بیننده رو حسابی وارد فضای کودکانه بین‌شون میکنه، صحنه‌های مخفیگاه و روبرو شدن با خاطرات قدیمی‌شون لذت‌بخش بود. ناتسومی با اینکه خودشو واسه موندن تو مخفیگاه آماده کرده بود، بعد از 5 دقیقه موندن تو مخفیگاه متوجه شد که اصلا تحمل موندن رو نداره؛ حوصله‌ش سر رفت! بلاخره به خونه برگشتن و مهربونی مادرشون روبرو شدن.

صحنه‌هایی از اپیزود :


- زمین‌های کشت برنج :



- رون چان :



- برادر مترسک شده!



- گیر کردن تو زمین برنج :



- مخفی‌گاه ناتسومی و کوماری :



- روبرویی با مادرشون :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد