M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Kyoukai no Kanata - E12- End // Anime

Kyoukai no Kanata - E12- End // Anime



"میشه افتخار زدن این عینک رو بهم بدی؟"


چه جمله خوبی برای پایان این انیمه؛ کاملا درخور فضای تاکید کرده بر روی عینک و علاقه آکیهیتوی عینک پرستِ داستانمون بود! و میخواید بدونید بعد از شنیدن این جمله با خودم چی گفتم؟ گفتم "فویوکای‎دس!" آره به همون سبک و سیاقی که کورویاما بارها و بارها تو طول هر اپیزود این عبارت رو تکرار کرد ... انیمه جالبی بود، خیلی خوب تونست یه محیط Slice of life ـی رو با محیطی Supernatural ترکیب کنه. به نظر من گاهی زیاد از حد معمول وارد فضای Slice of life میشد اما خوشبختانه این روند تو اپیزودهای آخر کاملا از بین رفت و به جاش قسمت‌های پرهیجانی رو دیدیم. کارکترها پرداخت خوبی داشتن و انیمیشن هم خیلی خوب بود اما از طرف دیگه داستان انیمه اونقدرها پرکشش نبود و یه مقدار معمولی به نظر میرسید. خوشبختانه نقاط مثبت به نقاط منفی غلبه کرده بود و بخاطر همین کار رو تا آخر تماشا کردم. نمیشه اینکار رو با کار فصل قبلی کیوتو مقایسه کرد، Free یه انیمه کاملا متفاوت، چه از لحاظ ژانری و چه از لحاظ انیمیشنی بود و به نظر من هر کدوم در جای خودشون انیمه خوبی بودن و تونستن سرگرم‌کنندگی سطح خوبی داشته باشن.

++ ED انیمه واقعا خوب بود و هر اپیزود نمیتونستم کامل اونو تا آخر نشنوم!

شات‌هایی از لحظات آخر انیمه :



+



+

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد