M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Oomuroke - Chapter 2 - Manga

Oomuroke - Chapter 2 - Manga
مقدمه (تو هر پست اینو میذارم.) : این مانگا یه Spin-Off از سری Yuru Yuri ـه. چند وقتی ـه که شدیدا ذهن منو به خودش جلب کرده و دوست دارم به سراغش برم ولی هیچ وقت حال و حوصله مانگا خونی درست و حسابی به سراغ من نمیاد به خاطر همین تصمیم گرفتم در کنار خوندن هر چپتر چیزایی درمورد بنویسم .. چون نوشتن باعث میشه راحت تر به سراغ چیزی برم و یه جورایی بهم برنامه کاری میده. آره میدونم خیلی Zzzzz به نظر میرسه ولی خُب ... !



تا الان چند 23 چپتر منتشر شده و هنوز هم ادامه داره .. آخرین چپتر 12 ژانویه یعنی دقیقا یک ماه پیش منتشر شده. نمیدونم جریان انتشار مانگا به چه صورته ولی بهرحال 23 چپتر چیز خیلی کمی ـه و خیلی راحت از پس خوندنش بر میام. بعد از خوندن چتر  اول میتونم بامزکگی سری رو حس کنم و امیدوارم درجه بامزگی کار هم بالاتر بره.

چپتر دوم با صحنه بازی کائده و هاناکو شروع شد. کائده با رنگ رو صورت هاناکو سبیل کشیده و حالا میخوان سبیل رو پاک کنن. هاناکوی بیچاره نگران روبرو شدنش با ساکوراکو ـه و اینکه اگه ساکوراکو اونو ببینه، خیلی بد میشه! من میتونم باهاش همدردی کنم و واقعا ساکوراکو آخرین کسیه که بایداونو تو این شرایط و با این سبیل ببینه.





و البته نقشه برای هاناکو اصلا خوب پیش نمیره و ساکوراکو اونو میبینه! ساکوراکو به خوشی روز خودش میرسه!






ساکوراکوی به این راحتی ها دست بردار نیست! باید عکس هم بگیره. :دی




بلاخره سزای کار خودشو میبینه! چپتر با مجازات ساکوراکو تموم میشه .. ظاهرا هاناکوی عصبانی خیلی خطرناکه.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد