M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Hajime no Ippo: Rising - Episode 25

Hajime no Ippo: Rising - Episode 25

پایانی زیبا به آرکی فوق العاده و فصلی پراز هیجان. همه میدونستیم که اندرسون در آستانه شکسته ولی واقعا انتظار دیدن دوتا بادی رو نداشتم! صحنه حمله ور شدن کومگاوا به سمت اندرسون و وارد کردن اون بادی ها وحشتناک بود و خیلی سطح مبارزه سنگینی رو به رخ کشید. بلاخره مبارزه تموم شد و کومگاوا برنده رینگ شد. لحظات خداحافظی کومگاوا با یوکی و نکوتا هم زیبایی خاصی داشتن و دو دوست قدیمی خیلی باحال از هم خداحافظی کردن. خداحافظی که پر از احساسات پاک این سه نفر بود و بعد از اون به زمان حال برگشتیم! حالا دیگه دیدن قیافه نکوتا و کومگاوا رو به شکل دیگه ای از دید میگذرونیم و اُبهتی که کومگاوا قبل از دیدن این آرک فلش بک برامون داشت، دوبرابر شد. حتی نکوتا هم که تا قبل از این آرک یه کارکتر خنده دار و فرعی بامزه بود، شناخت جالبی از خودش به ما نشون داد و تونستیم باهاش همدردی های خاصی رو داشته باشیم.

نیازی نیست دوباره تکرارش کنم، این انیمه جز تاپ 5 من بوده و حالا با دیدن این فصل و تموم کردن ـش هم واقعا روی تصمیم خودم به موندن این انیمه تو لیستم تاکید میکنم و حسابی از دیدن این فصل راضی بودم. بهترین آرک این فصل به نظر من آرک ساوامورا بود .. ساوامورای که وحشیانه مبارزه میکرد اما خُب، آرک دیوید ایگل و این آرک آخر هم هیجان خاص خودشون رو داشتن. این فصل تمرکزهایی به آئوکی و بعضی از کارکترهای فرعی هم داشتیم که واسه تنوع خوب بود. کمدی هم مثل همیشه جای ثابت خودش رو داشت ولی چون آرک های جدی ـمون زیاد بود، کمتر از فصل های قبل صحنه های کمدی دیدیم. موسیقی OP , ED واقعا جذاب بودن. صحنه‌هایی خاطرانگیز از هر کدوم درون ذهنم باقی میمونه و میدونم مدتها با من همراه میشن. روی هم رفته اگه ازم بپرسن، این فصل هاجیمه دقیقا چیزی بود که میخواستم؟ به راحتی جواب میدم آره و حسابی از دیدن ـش راضی بودم. امیدوارم فاصله بین فصل سوم و چهارم مثل فاصله بین فصل دوم و سوم نباشه و خیلی زود خبری در مورد فصل چهارم بشنویم.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- رو هوا رفتن اندرسون بعد از بادی خوردن خیلی جالب بود :



- تعجب بقیه :



- جشن پیروزی به این سبک :



- خداحافظی کومگاوا با نکوتا :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد