M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Non Non Biyori - New Season Confirmed

Non Non Biyori - New Season Confirmed




بعد از ناامیدی که بخاطر OVA شدن Yuru Yuri به وجود اومد، حالا دیگه ناامیدی در کار نیست. واقعا داره اتفاق می افته. چقدر بعد از دیدن خبر خوشحال شدم. دوز هفتگی آرامش فوق العاده من داره برمیگرده. هیچ خبری تو این چند وقته منو به این اندازه خوشحال نکرده بود و واقعا برای تایین شدن تاریخ و پخش فصل دوم انیمه لحظه شماری میکنم. تا بحال چندین بار انیمه رو مرور کردم و تازه .. همش سه فصل ازش پاییز گذشته. میدونم که فصل دوم هم حسابی جذاب و دیدنی میشه. دوباره نیانپاسو داره به سراغ مون میاد و دوباره هوتارو، کوماری، ناتسومی، شیرینی فروش و ... کُلی کارکترهای فرعی و حیوونای دوست داشتنی! حالا دیگه باید منتظر زمان ـش بمونم.

جالب اینه که موسیقی متن انیمه جز لیست کارهایی هست که تو پروفایل لست اف ام من رنک بالایی پیدا کرده و واقعا خیلی زیاد بهش گوش دادم. در حدی که خودمم تعجب کردم .. بهرحال موسیقی متن ـش هم حسابی عالی بود و امیدوارم عواملی مثل آهنگساز و یا کارگردان سر جای خودشون باقی بمونند. چون برای اینکه حس انیمه دوباره زنده بشه، به تفکر و مهارت اونا نیاز داریم. فقط بودن دوبلورهای عالی انیمه کافی نیست.


منتظر میمونیـــم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد