M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Bokura wa Minna Kawaisou - Episode 05

Bokura wa Minna Kawaisou - Episode 05

اگه بخوام در یک جمله ذهنیت فعلی خودمو در مورد این انیمه بیان کنم اون جمله من اینه : "هر هفته بهتر از هفته قبل!" واقعا فضای انیمه رو دوست داشتم و تا اینجا کار به اندازه کافی تو هر دو مورد رمنس و کمدی بین کارکترهای انیمه چرخیدیم و باهاشون همراه شدیم. رابطه اوسا و کاوایی هر اپیزود دیدنی تر میشه و درسته که اونقدرا سرعتی در رابطه تشکیل دادن و به جلو حرکت کردن ندارن ولی باز هم شیرینی ارتباط ـشون رو میشه حس کرد. جالبه که چند جا با نظرات انیمه‌بین‌ها در مورد ظاهر تصویری و جلوه‌های اون روبرو شدم که اونو منفی میدونستن و حتی بعضی دلیل دراپ کردن این انیمه رو این مورد میدونستن .. در صورتی که به نظر من اون جلوه‌های تصویری جز نکات مثبت انیمه ست و فرضا نوری که گاهی درون صحنه‌ها به صورت خطی ظاهر میشه، برای من افکت رمنس جالب انگیزی بوده. نکته ای که در یکی از نقدها دیدم و دوست دارم بهش اشاره کنم اینه که، میشه گفت گاهی کاوایی فقط محض شکل گرفتن شوخی‌ها درون صحنه‌های مختلف قرار میگیره ولی به نظر من حتی همین حضور اون برای تکامل یک شوخی، بهش تصویر میده و باعث میشه میمیک‌های جالب و رفتار بامزه ـش رو با هم ببینیم که نکته خوبیه.

رفتن به سمت تغییر کارکتری کاوایی، دیر یا زود باید اتفاق بیافته و نرم شدن‌ها و انعطاف رفتاری اون، چیزی ـه که دور از انتظار نیست. این اتفاق تو اپیزود 5 ام با ارتباط بیشتر پیدا کردن اون با اوسا شکل گرفت .. اتفاقی که با موضوع ساده کتاب خوندن شکل گرفت .. کتاب خوندن، سرگرمی کاوایی ـه و اینجا اوسا ناخودآگاه خودش رو در حالی که از این سرگرمی لذت میبرد، یافت و حالا به صحنه خوبی رسیده بودیم و میشد ارتباط خوبی رو بین این دو کارکتر دید. مسلما تم کمدی انیمه تا اینجای کار بیشتر از رمنس بوده و خصوصا با وجود کارکترهایی مثل مایومی و سایاکا، بیشتر صحنه‌ها به سبکی کمدی پیش میره ولی وقتی که صحنه ای مثل صحبت راجع به کتاب آخر اپیزود 5 رو با هم میبینیم، حس میکنیم رضایت کافی به وجود اومده و حتی دیدن توطئه چیدن مایومی و سایاکا برای خراب کردن صحنه بین اون دو کارکتر، ما رو اذیت نمیکنه. در نهایت، انتظار دارم باز هم در آینده جنبه رمنس داستان پیشرفت قابل توجه ای داشته باشه و ثابت باقی نمونیم.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- خجالت کاوایی از بوسیدن دست اوسا .. کلا میمیک‌هاش عالی ـه :



- اینجوری باید به سراغ آب پاشی رفت؛ آماده برای حمله :



- دیدن زدن کاوایی به اون شکل بامزه بود :



- خوشحالی کاوایی از مکالمه ای که با اوسا داشت :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد