M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Nisekoi - Episode 19

Nisekoi - Episode 19

وقت نمایش رومئو و جولیت رسیده و نقش رومئو و جولیت به رومئو و جولیت (راکو و اونودرا) رسیده! من تمام طول اپیزود منتظر اتفاقی بودم که ما رو به سمت اتفاق بین راکو و چیتوگه برسونه. سردی که چیتوگه در مقابل راکو نشون میداد، واقعا غیرقابل تحمل بود .. اون کارکتر شاد و بامزه به این شکل سرد شده بود و واقعا من یکی که دوست نداشتم بیشتر از یک اپیزود با چنین ظاهری از چیتوگه روبرو بشم. خوشحالم که جریان تو همین اپیزود تموم شد و مثل بعضی از سوتفاهم‌ها تا چند اپیزود ادامه پیدا نکرد. از نکات مثبت اپیزود، تمام جزییات مربوط به نمایش رو میشه اسم برد؛ لباس اونودرا و راکو هر کدوم به یک شکل عالی بود و از طرف دیگه ماری که به عنوان ذخیره آماده نقشه چیدن و خراب کردن نقش اونودرا بود .. (البته بیچاره مریض شد و کلا سر و کله ـش پیدا نشد!) ولی خُب، همه چیز دست به دست هم داد تا اونودرا قادر به اجرای نمایش نباشه و حالا راکو به فکر کشوندن چیتوگه و وارد کردنش به فضای نمایش افتاد که در نهایت این جریان باعث شد که راکو به دلیل ناراحت بودن و سردی چیتوگه پی ببره. واقعا سبک دلجویی راکو از چیتوگه خنده دار بود .. درسته که جواب داد و چیتوگه از اون حالتش خارج شد ولی گفتن این جملات دقیقا مشابه به جملات ساحلش خیلی بدجنسانه به نظر میرسید : "با وقار نیستی، خشنی و تمام مدت با هم دعوا میکنیم و ممکنه اصلا جواب نده ولی ... اصلا ازت متنفر نیستم" دوست داشتم حداقل یه جمله مثبت بگه و بهتر از اینها جواب چیتوگه رو بده ولی خُب، ظاهرا همین جملات هم برای راضی کردن چیتوگه کافی بود.

کمی ناراحت هستم که نمیتونیم اونودرا رو توی نمایش رومئو و جولیت ببینیم چون واقعا اون لباس بهش می اومد و مشخص بود که برای اجرای نمایش آماده ست. از طرف دیگه، چیتوگه هیچ دیالوگی از نمایش رو نمیدونه! چطور میخوان چیتوگه رو وارد نمایش کنن؟! به نظر میاد چیتوگه کاملا این نمایش رو بهم بریزه! منتظر دیدن اتفاقات عجیب و غریب تو اپیزود آخر انیمه هستم. به نظر میاد اجرای نمایش رومئو و جولیت، راه خوبی برای پایان دادن به انیمه باشه و حداقل به عنوان یک انیمه هارم بی پایان، بتونیم کمی باهاش کنار بیایم. من که از همون اواسط کار خودم رو برای دیدن یک انیمه بدون پایان آماده کرده بودم و حالا هم فقط منتظر دیدن اتفاقات خاص اپیزود آخر هستم.

راستی اگه هنوز مطلع نشدید : یک OVA هم برای انیمه تایید شده و قراره 3 اکتبر پخش بشه. (تقریبا 5 ماه دیگه.)

صحنه‌هایی از اپیزود :

- اونودرا در نقش جولیت :



- نگاه سرد چیتوگه :



- ماری همون چند صحنه‌ای که حضور داشت، کُلی میمیک باحال داشت :



- تیکه آخر مربوط به راکو و چیتوگه عالی بود :



- ED Card این اپیزود هم بسیار کاوایی بود :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد