M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Bokura wa Minna Kawaisou - Episode 12 | The End

Bokura wa Minna Kawaisou - Episode 12 | The End

خُب، بذارید در مورد پایان‌بندی چیزهایی بگیم. به نظر من بدک نبود و هرچند که همه میدونیم میتونست خیلی خیلی بهتر از اینها باشه و جنبه رمنس داستان میتونست واقعاً به سمت پایانی عالی حرکت کنه ولی باز هم از اینکه اپیزود آخر متمرکز به اوسا و کاوایی بود و به اونا پرداختیم، راضی هستم. خوشحالم که با یک پایان بی ربط و بی توجه به سناریوی اصلی داستان، پیش نرفتیم. بهرحال، خاطره خوب این سری باهام میمونه و از دیدنش راضی بودم .. لحظات شیرین و زیبای خوبی درون اپیزودهای مختلف ـش وجود داشت. اگه بخوام از محبوب ترین کارکترم صحبت کنم باید بگم که، محبوب ترین کارکتر من تو این انیمه، کاوایی بود .. میمیک‌های خیلی جالبی داشت و لحظات کمدی ـش هم جز نکات مثبت دیگه کارکترش بود که دوست داشتم. اوسا هم به عنوان یک نقش اول پسر، اونقدرها تکراری به نظر نمیرسید و به نظر من زوج خوبی برای کاوایی بود. بقیه اعضای گروه ـشون هم که هر کدوم به شکلی گاهی بامزه میشدن و خصوصا سایاکا و مایومی نقش مهمی در جنبه کمدی انیمه داشتند و به نظر من کمدی انیمه با حضور این دو کارکتر دیدنی شده بود.

روی هم رفته این انیمه بین انیمه‌های فصل بهار خوب به چشم اومد و به نظر من تونست موفقیت خوبی رو کسب کنه. نمره‌ای که تا این لحظه در سایت MAL گرفته هم نمره 8.10 هست که به نظر من یه نمره عالی برای یک کمدی رمنس هست و نشون میده که این انیمه بین انیمه‌بین های غیر ایرانی هم محبوب بوده و هست. نمیدونم در مورد فصل دوم چه حسی خواهم داشت .. شاید بهتره اگه قراره فصل دومی ساخته بشه، پایان بندی درستی هم براش در نظر گرفته بشه و اونوقت ... واقعاً ارزش ساخت رو خواهد داشت. پایان بندی که نتیجه ای برای روند پیشرفت رمنس داستان داشته باشه و ما رو به انتهای داستان برسونه.

صحنه‌هایی از اپیزود آخر :

- این لحظه قدم زدن ـشون رو خیلی دوست داشتم. افکار اوسا و ... :



- البته که این دو نفر اوسا رو تنها نمیذارن :



- لحظات آخر و لبخند زیبای کاوایی :



+

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد