M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Gochuumon wa Usagi Desu ka? - Episode 12 | The End

Gochuumon wa Usagi Desu ka? - Episode 12 | The End

و این هم از پایان این انیمه دوست داشتنی. به جای صحبت در مورد اپیزود آخر، فقط به این اشاره میکنم که دلم برای دیدن این انیمه تنگ میشه و اونو دوست داشتم. کارکترهای بامزه خوبی داشت، اتفاقات، شوخی‌ها و لحظات بامزه دیدنی و شاد زیادی داشت و بین انیمه‌های فصلی دیگه، علاقه خاصی به این کار داشتم. کارکتر محبوب فصلم هم درون این انیمه بود .. چینو خیلی خوب تونست به صدر لیست من صعود کنه و جایگاه ثابتی برای خودش پیدا کنه. دوست دارم در دراز مدت فصل دومی هم از راه برسه و شاید این اتفاق بیافته. همونطور که برای Kiniro Mosaic این اتفاق افتاد و فصل دومی براش تایید شد. روی هم رفته خیلی از دیدنش راضی بودم و انتظارات شروع فصلم بر آورده شد. یکی از نکاتی که دوست داشتم این بود که، انیمه لوکیشن‌های خیلی خوب و متفاوتی داشت و همه از ظاهر و شکل و شمایل زیبایی برخورد دار بود .. ظاهری اروپایی بهمراه موسیقی متفاوت به نسبت بقیه کارهای برش زندگی.

صحنه‌هایی از اپیزود آخر :

- 3 شات راندوم از کارکترها در حالتی بامزه :



+



+



- ED Card زیبای اپیزود آخر :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد