M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Diamond no Ace - Episode 40

Diamond no Ace - Episode 40

به سادگی میگم؛ وقتی شروع به دیدن و ترجمه یک انیمه بیسبالی کردم، تصورش رو نمیکردم که روزی برام اینقدر هیجان انگیز بشه. این اپیزود به راحتی هیجان خالص رو به من منتقل کرد و واقعاً از لحاظ جذابیت در سطح بالایی بود. اپیزود پایان بخش مسابقه بین یاکوشی و سیدو بلاخره از راه رسید و تموم شد و باز هم شاهد نقاط قوت پایان مسابقه ای Ace بودیم؛ اینکه شکست خوردن تیم حریف و بهم ریختن اونا رو به خوبی پوشش میده و فقط روی تیم برنده تمرکز نمیکنه. تو این اپیزود، اونقدر این جریان خوب نمایش داده شد، اونقدر ناراحتی تیم یاکوشی به شکل جالبی روی صفحات ـمون نقش بست که من بین خوشحالی کردن برای سیدو ناراحت بودن برای یاکوشی مونده بودم. واقعاً پرداخت لحظات پایانی مسابقه عالی بود.

دوئل بین تانبا و رایچی زودتر از انتظارات شروع شد؛ فکر نمیکردم سیدو به این زودی 2 اوت بگیره ولی .. گرفت! به زیبایی به سراغ بَتر سوم رفتیم؛ بَتری که اوت شدنش به معنای نرسیدن رایچی به بیس میبود و حتی فکر میکردم نکنه واقعاً قرار نیست رایچی رو ببینیم ولی خُب، خوشبختانه بازیکن بَتر به بیس رسید و نوبت به رایچی رسید. لحظات هیجانی وارد شدنش به زمین و اینکه حالا وارد جو تیمی شده بود ... و خُب، همین فشار بار سنگین بردی که تیم از اون میخواست، باعث شد که نتونه اون رایچی همیشگی باشه و تیم یاکوشی باخت رو قبول کرد. اشک های رایچی، خوشحالی تانبا، اشک های تودوروی بزرگ، با خوشحالی وارد شدن بازیکنای سیدو به زمین، دلداری دادن بازیکنای یاکوشی به رایچی و ... من میتونم یک در میون از هر گوشه خوشحالی و ناراحتی بازی صحبت کنم ولی کافیه اپیزود رو ببینید و از فضای حاکم بر اون آگاه بشید.

نهایتاً بعد از نبردی طولانی، یاکوشی شکست خورد و حالا، سیدو به نیمه نهایی رسید. جایی که مبارزه ناشناخته ای رو با تیم سنسن خواهد داشت. باید با بازیکنای تیم شون آشنا بشیم و به سراغ مبارزه باهاشون بریم. کمی سخته که دوباره مثل یاکوشی جذاب بشه ولی روند صعودی انیمه بشدت خوب بوده و من با دید کاملاً مثبت به سراغ دیدن اپیزودهای بعدی میرم. امیدوارم باز هم بتونه جذابیت بیسبال رو بهم من ثابت کنه و بتونم از دیدنش لذت ببرم.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- رایچی زیر فشار انتظارات هم تیمی های خودش برای چوب زنی :



- کمی دلم برای این افکت های باحال رایچی تنگ میشه :



- تودوروکی بزرگ متوجه مشکل رایچی شده بود :



- لحظات آخر تیم یاکوشی به زیبایی به تصویر کشیده شد :



- فریاد خوشحالی تانبا هم دیدنی بود :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد