M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Space☆Dandy S2 - Ep 04

Space☆Dandy S2 - Ep 04


آره، فکر میکردم دندی به عنوان یک "دانش آموز انتقالی" سوژه جالبی باشه ولی هرگز فکر نمیکردم قرار باشه به این دنیای موزیکال پا بذارم؛ به عنوان یک طرفدار بزرگ ژانر موزیکال، حسابی از تک تک لحظات این اپیزود لذت بردم و واقعاً حس جذابی از دیدن صحنه‌های موزیکال انیمه بهم دست داد. نکته خیلی مثبت و جذابی که در قسمت دوبلورهای اپیزود دوست داشتم، حضور Makino Yui به عنوان دوبلور اون دختر زشت در داستان ـمون بود؛ کسی که مدت زمان زیادی رو با شنیدن آهنگ‌ها و صدای زیباش سپری کردم و از شنیدن صداش در دنیای دندی خوشحال بودم. هیچ وقت لذت شنیدن صدای این خواننده در قالب موسیقی متن Aria از ذهن من خارج نمیشه! در کنار دختر داستان، دیدن شکل رقص دندی ناخودآگاه من رو به یاد رقص جان تراولتای جوون در فیلم‌هایی مثل Saturday Night Fever و Grease مینداخت. البته شباهت رقص دندی به Saturday Night Fever خیلی بیشتر بود، حس اونو کاملاً منتقل میکرد و حتی سبک لباس پوشیدن دندی هم به تراولتا با شباهت بود و یک جورایی حتی حس میکنم ممکنه ارجاعی به اون فیلم بوده باشه. فقط کافیه فیلم رو دیده باشید و یا یه نگاهی به عکس های مرتبط ـشون بندازید :




+




برای من نوستالژی جالبی بود و این ارجاع رو خیلی دوست داشتم! کُل اپیزود به نسبت اپیزودهای دیگه حال و هوای غربی تری داشت و خصوصاً با وارد کردن جو موزیکالی دبیرستانی، این موضوع پررنگ تر از همیشه به نظر میرسید. در کنار اون ارجاع، ارجاعی به Rocky هم داشتیم؛ تمرینات سخت و خنده دار دندی و اون دختر مثلاً زشت! دندی به عنوان یک دانش آموز انتقالی با سوژه ای همیشگی و شاید تکراری پا به مدرسه ای گذاشت اما در دنیای انیمه ها موزیکال وار جلو رفتن، چیزی نیست که همیشه اتفاق بیافته. مسلماً انیمه‌های زیادی بودن که به ژانر موسیقی پرداختن ولی برای من این لحظه، این رقص‌ها و همراهی دندی با ملکه زنبور و دانش آموزای دیگه دبیرستان، چیز دیگه ای بود و واقعاً اونو دوست داشتم! در نهایت باید بگم که این اپیزود، به راحتی یکی از محبوب ترین اپیزودهای Space Dandy برای من بود و واقعاً از دیدنش لذت بردم.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- تمرینات خنده دارشون :



- در کنار ملکه زنبور :



- جالب اینکه تو این صحنه به نظر میرسه "زشت ترین دختر دبیرستان" تبدیل به "زیباترین دختر دبیرستان" شده :



+



+

- این دیالوگ دندی عالی بود :



- یکی از لحظات تاپ اپیزود :



- این تیکه موزیکال هم حرف نداشت :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد