M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Octave - Manga

Octave - Manga




تازگیا شروع به خوندن این مانگا کردم.

چون به این ژانر علاقه خاصی دارم، نقدهای خیلی خوبی در موردش خونده بودم، دید اولیه ـم نسبت بهش کاملاً مثبت بود و با اشتیاق زیادی به سراغش رفتم. تا به الان که 6 چپتر خوندم، واقعاً از خوندنش لذت بردم؛ داره کم کم به یک کار یوری عالی تبدیل میشه. احساسات دو کارکتر در مقابل همدیگه زیباست و کارکترهای فرعی تا اینجا اذیت کننده نبودن. کمی از حالت فرعی شدنش خسته میشم ولی امیدوارم تمرکز از کارکترهای دیگه به کارکترهای اصلی برگرده و بیشتر از این وقت به اصلی ها اختصاص داده بشه. صحنه‌های یوری به تعداد زیادی درون چپترهای مختلف پیدا میشه ولی بجز اون صحنه های احساسی خیلی خوبی که یوری ندارند هم به چشم میخوره.




بعد از اینکه مانگای Gir//l Friends رو به یکی از دوستانم پیشنهاد دادم و اون بعد از مدتی از خوب بودن مانگا باهام صحبت کرد، خاطرات خوب این ژانر و حس لطیف رابطه ای اونو به خاطر آوردم و هوس کردم دوباره یه کار تو این ژانر بخونم. بهرحال، امیدوارم همینطور جالب و با روند صعودی ادامه پیدا کنه و همونطور که نمره MAL ـش منو امیدوارم میکنه، در سطح جذابی باقی بمونه. در کنار این مانگا دارم Aria و Amanchu ـی عزیزم رو هم میخونم؛ هر دو شاهکاری هستند و واقعاً دوست دارم Amanchu تبدیل به انیمه بشه .. و امیدم نسبت به حقیقت پیوستن این موضوع هم زیاده. ولی خب، صحبت در مورد Amanchu رو میذارم برای یه وقت دیگه.

پس .. Octave خوبه .. دوست دارم .. بازم ادامه میدم!


++


++


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد