M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Hanayamata - Ep 11

Hanayamata - Ep 11

این اپیزود لحظات احساسی خیلی خوبی داشت و فکر کنم به راحتی یکی از بهترین اپیزودهای انیمه محسوب بشه. جدایی هانا از گروه و رفتن به آمریکا .. اومدن مادرش به ژاپن و اتفاقاتی که افتاد .. میشد دلیل جدا شدن هانا از گروه رو درک کرد و اینکه چرا باید با مادرش به آمریکا برگرده. نارو و بقیه برای اینکه حداقل یک لحظه خداحافظی با هانا داشته باشند، به دنبال هانا به فرودگاه رفتن و بهش رسیدن .. شاید یه ذره امیدوار بودم که اونجا اتفاقی بیافته و هانا موندگار بشه ولی خب، در نهایت باز هم هانا پرواز کرد و از ژاپن رفت.

باشگاه یوساکوی بدون هانا باقی موند و واقعاً بدون هانا رنگ و روی باشگاه متفاوت ـه و حس رنگین کمانی خودش رو از دست میده. باید هر چی زودتر اون رو به ژاپن و باشگاه برگردونن و مطمئنم لحظه ورود دوباره هانا بین بچه ها، یه لحظه عالی تو انیمه میشه و از الان مشتاق دیدن اون لحظه هستم. بهرحال فکر می کردم که از این به بعد روی تمرینات یوساکوی و رفتن به جشنواره ها تمرکز کنیم ولی فعلاً سناریوی داستانی متفاوتی وارد فضای انیمه شد که نسبت به نتیجه اون کنجکاو هستم. باید ببینیم قسمت های بعد چه اتفاقاتی می افته.






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد