M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Baby Steps - Episode 25

Baby Steps - Episode 25

خیـــلی خب! من از قرار عاشقانه ـمون راضی بودم. ناتسو از دست سوال ای چان فرار کرد .. اونم با یه جمله خیلی ساده ولی خب میشه تمایلش به ای چان رو تشخیص داد ولی بیچاره ای چان همش در حال عذرخواهی ـه و یه جورایی تحت فشاره. بهرحال، دیدن یه صحنه کارائوکی اونم با آهنگ های OP , ED بسیار واسه من دلچسب بود و انتظارش رو نداشتم. در کنارش میشد انتظار داشت که جریان تمرینات آئویی به جلو هل داده بشن و همینطور هم شد. بحثی که مطرح شد و جریانی که با موضوع غریزه و منطق پیش کشیده شد، واقعاً باب میلم بود و 2 روز استراحتی که ای چان داشت و طبق خواسته خودش عمل کرد، حسابی به جریان تنیسش کمک کرد و همونطور که فکر می کردم، راه جدید و فکری جدید پشت این تمرین نهفته بود که مربی آئویی به زیبایی اونو در طول اپیزود توضیح داد. اما در ادامه همه چیز به سمتی پیش رفت که یک میون بر برای پیشرفت ای چان پیشنهاد داده بشه. میون بری که ای چان رو به سمت فلوریدا حرکت داد ... به سمت آمریکا.

به نظر من پایان بندی فصل اول بی نقص بود. هم جریان قرار عاشقانه رو دیدیم و هم یک سبک تمرین متفاوت به ای چان داده شد که بارها و بارها در طول سری بهشون برخورد کردیم، مربع ها و نقاله و دگرگون سازی بدن و ... واقعاً این انیمه از لحاظ تمرینی و تاکتیکی سطح جذابی داشت. پرواز ای چان با هواپیما به ما این نوید رو میده که فصل دوم رو در آمریکا شروع می کنیم و من چقدر خوشحالم که قراره دوباره مایک رو ببینم! یکی از کارکترهای فرعی مورد علاقه ـم از این انیمه بود و هست. فکر می کنم می تونه کمک بزرگی به ای چان کنه و در کنارش مسلماً کلی بازیکن جالب آمریکایی رو هم به چشم می بینیم و باهاشون آشنا میشیم. کسایی که شاید در آینده در مسابقات جهانی با ای چان روبرو بشن و حریف های سرسختی واسش باشند. ای چان در ژاپن حریف های خاص و جالبی پیدا کرده؛ نابائه، تاکوما، ایکه و حتی بقیه مثل آرایا، میاگاوا و ... اونا هم بخشی از حریف های ای چان محسوب میشن ولی دیدن اینکه یک حریف غیر ژاپنی هم به این لیست اضافه بشه، جذابیت خاصی داره و از الان مشتاق دیدن ای چان در زمین های تنیس فلوریدا هستم!

خوشبختانه محتوای مانگا و فاصله زمانی پخش بین دو سیزن اونقدر زیاد هست که بتونیم به دو فصلی بودن و مثلاً 25 قسمتی بودن دوباره انیمه امیدوار باشیم.

صحنه‌هایی از اپیزود آخر :

- بعضی از شات‌های ناتسو واقعاً عالی ان :



- گیر ناتسو به ای چان ... کارائوکی :



- مربی آئویی هم خوب بلده ای چان رو اذیت کنه!



- صحنه خداحافظی‌ای که می تونست چیز دیگه ای باشه :



+ این حالت چیبی انیمه هم حرف نداره! قسمت اعلام تایید فصل دوم بعد از ED :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد