M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Gugure! Kokkuri-san - Ep 01

Gugure! Kokkuri-san - Ep 01

"کوکوری سان، کوکوری سان ... "

من فکر می کردم "نوئل" بامزه ترین کارکتر فصل ـمون میشه ولی انگار کوهینا یک حریف سرسخت واسه نوئل میشه و بخاطر جنبه کمدی انیمه مانور روی کارکترش به طرز متفاوتی شکل می گیره. اپیزود اول خیلی خوبی بود و سطح و جنس کمدی به سلیقه من می خورد و دوست داشتم. بعد از اون خاطره شیرین "هاندا سنسی" در Barakamon ، اینبار Daisuke در چنین نقشی حضور پیدا کرده و برای شروع هم بسیار کارش رو دوست داشتم و در مقابل رفتار و چهره بی حالت و عروسکی (!) کوهینا کیفیت و هیجان انیمه رو حفظ کرده بود و به نظر میرسه Daisuke بار کسل نشدن کوهینا رو به دوش می کشه که فکر می کنم می تونه به خوبی این وظیفه رو به سرانجام برسونه .. خصوصاً با یهوی عصبانی شدن هاش و پریدنش به کوهینا تو اپیزود اول چنین حالتی رو به وجود آورد که هم کمدی خوبی داره و هم فضا رو از آرومی خارج می کنه.

اینقدر شات بامزه از کوهینا داشتیم که نمی دونستم کدوم رو واسه تاپیک انتخاب کنم. از طرف دیگه رفتار کوهینا .. حتی "ها .. ها " کردن های دقیقه 17 ـش خیلی دوست داشتنی بود و معصومیت خاصی به کارکترش می داد. کوکوری سان ـمون هم چهره خاصی داره و دلسوزیش در مقابل کوهینا دیدنیه. تو این بین حتی راوی هم صدای خوبی داشت و فضای خوبی رو ایجاد کرده بود.

روی هم رفته امیدوار شدم .. اپیزود اول خیلی خوبی بود؛ بامزه و پر از کمدی خوب .. امیدوارم ورود کارکترهای فرعی باعث بهتر شدن فضای کمدی انیمه بشه. ضمن اینکه لحظه احساساتی شدن کوهینا واقعاً شکل زیبایی داشت و خوشحالم که انیمه فقط ژانر کمدی رو هدف نگرفته و به سمت به تصویر کشیدن صحنه های احساسی هم میل داره.

پ ن : ED هم در نوع خودش عالیه.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- فکر نکنم کوکوری سان بخواد دوباره مزه حمله نمکی رو بچشه
:



- کش اومدن صورت کوهینا .. با اینکه تو تریلر هم بود ولی واقعاً خنده داره :



- رامن خوردن ها :





+ صحنه ای که پلیس کوکوری سان رو برد، خیـــــــلی خنده دار بود
:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد