M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Magic Kaito - Episode 01

Magic Kaito - Episode 01

وقت دیدن کایتو کید و پوکر فیس بی نظیرشه.

از اینکه محتوای تکراری رو استفاده کردن، زیاد ناراحت نیستم .. آره، یه ذره آشناست و چون همین تازگیا OVA ها رو دیدم، ممکنه میلم برای دیدن صحنه های جدید بیشتر باشه ولی از طرف دیگه درک می کنم که این شروع و مقدمه تکراری، اینبار ادامه پیدا می کنه و بخاطر 24 قسمت بودن انیمه، داستان به اندازه دلچسبی پیشروی می کنه و از OVA ها جلوتر میشه. پس تجدید خاطره می کنم، آئوکو و کایتو کید رو با فضای انیمیشن جدید می بینم و بهشون عادت می کنم و کم کم منتظر محتوای داستانی جدید میشم. روی هم رفته حس کردم ورژن داستان اولیه OVA پرداخت بهتری داشت و حس کلاسیک تری داشت ولی شاید این احساس بخاطر بودن کارکتر کونان در جای جای اپیزود بوده باشه .. سری جدید اصلاً هیچ اثری از کونان نبود و نه انیمه رو معرفی می کرد و نه درون خیابون های اپیزود به چشم می خورد. شاید هنوز زود باشه و بعد ها دوباره به کونان ارجاعی زده بشه. منتظر می مونم.

اما همه اینها که به کنار، سری جدید صحنه های اضافی خوبی هم داشت. مثل صحنه فلش بکی که دیدم و حس کردم چیزایی به نسبت OVA اضافه داشت و صحنه های بین کایتو کید و آئوکو هم بعضی تیکه های ریز کوچولو داشتند مثل جریان آخر اپیزود اون ماهی! روی هم رفته راضی بودم و می دونم که داستان بهتر و بهتر میشه و حس مرموز و ماجراجویانه داستان باز هم به سراغم میاد.

---
-




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد