M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Denki-Gai no Honya-san - Ep 02

Denki-Gai no Honya-san - Ep 02

می خواستم با دیدن اپیزود دوم قالب کلی انیمه رو بیشتر متوجه بشم و درک کنم و حس می کنم این اپیزود ذهینت مثبتی رو برای من به وجود آورد .. اپیزود رو دوست داشتم. بخاطر جریان مسابقه، حس سرگرم کنندگی خیلی خاصی تو اپیزود وجود داشت که هر لحظه ش رو دیدنی کرده بود و کارکترهای ناز و کاوایی انیمه هم هر کدوم در نوع خودشون بامزه رفتار می کردن. هنوز بجز هیو و سنسی، رابطه اسمی خوبی با کارکترهای دیگه پیدا نکردم ولی از لحاظ چهره ای و رفتاری، ویژگی های منحصر بفرد هرکدومشون به خنده دار کردن صحنه ها کمک می کنه .. مثلاً جریان زامبی خنده دار بود و جز صحنه های محبوبم از این اپیزود بود و یا اون جنگ آب یه سری صحنه ناخوشایند پسرانه ( ) و یه سری صحنه های بامزه دخترانه داشت.

روی هم رفته، اگه همینطور ادامه بده، من هر هفته از دیدنش لذت می برم و از دیدنش راضی خواهم بود.

پ ن : ED همچنان بامزگی خاصی داره.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- "من زامبی نیستم" .. چرا هستی، چقدر هم بهش می اومد :



- هیو باید تصمیم خودش رو بگیره! یا چشماش رو کامل بپوشونه یا کلاً نپوشونه!



++

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد