M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Comdey Bang Bang // Strange But A Good Kind of Strange

Comdey Bang Bang // Strange But A Good Kind of Strange


واقعاً خوبه .. یکی از بهترین چیزهایی که اخیراً کشف کردم .. خوشبختانه دست به کشف سریال من مثل همیشه خوبه و بارها و بارها شده ناخودآگاه به سریال هایی برسم که شدیداً منو ارضا می کنند و از دیدنشون رضایت کامل رو پیدا می کنم. نمونه بارزش شاهکاری کمدی به نام Impractical Jokers هست که هنوز هر شب بدون دیدن یک اپیزود از اون خوابم نمیبره. با تمام کارکترهاش انس پیدا کردم و وقت زیادی رو به خندیدن با هر اپیزود اون می گذرونم. خوشبختانه شروع فصل چهارم هم نزدیکه و بعد از کریسمس مشتاق دیدن اپیزود های جدید سریال هستم.




اما Comdey Bang Bang سریالی هست که این روزها درگیرش هستم. یا بهتره بگم Talk Show ـی هست که منو درگیر خودش کرده و فضایی کاملاً متفاوت با باقی برنامه های گفتگوی این شکلی داره و شدیداً اعتیاد آوره. یه فضای کاملاً عجیب با مصاحبه های عجیب تر و مهمانان خنده دار و لحظات کاملاً سرگرم کننده! از لحظات و بیت های کمدی کوچولویی مثل اشتباه نوشته شدن اسم اسکات در هر اپیزود گرفته تا رجی و آهنگ های مختلف و عجیبی که پلی می کنه .. همه رو دوست دارم و فکر می کنم در آینده به راحتی یکی از Talk Show های مورد علاقه من باقی می مونه .. فقط امیدوارم افت نکنه و البته، تا مدتها ادامه پیدا کنه.

مگه میشه درباره ش نوشت و هوس دیدنشو نکرد؟! حالا دیگه باید برم و ببینمش!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد