M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Saenai Heroine no Sodatekata - Ep 00

Saenai Heroine no Sodatekata - Ep 00

به عنوان یه اپیزود مقدمه خیــلی خوب بود .. خیلی جالب تونست کارکترها رو معرفی کنه و اگه واقعاً تم و حالت پیشروی انیمه اینطور باشه، به راحتی می تونه یکی از انیمه های پربیننده فصل باشه. هم مقدار زیادی فن سرویس داشتیم و هم کارکترها و روابطی که با هم داشتند حسابی جالب انگیز به تصویر کشیده شد .. مسئله مهم اینه که، این رابطه بین دخترها و کارکتر اصلی، "تومویا" کاملاً حس هارم رو به بیننده منتقل می کنه و نمیدونم بخاطر اپیزود 00 بودنه که اینقدر مانور هارم وار داشتیم یا نه، قراره کل انیمه اینطور پیش بریم؛ بهرحال پرداخت خوبی به این قسمت رابطه ای شده بود و با اینکه به نظر میرسید انیمه دیالوگ های زیادی داره و کمی دیالوگ وار پیش میره ولی بخاطر محتویات دیگه اپیزود اصلاً کسل کننده نشد و خصوصاً کارکترهای دختر انیمه خیلی خوب بودن.

من موندم چرا اسمی مثل "کاسومیگائوکا" رو برای اوتا (اوتاه؟!) انتخاب کردن ... ؟! و چرا اسم دختر اصلی "ساوامورا" ست؟ البته شاید اونو "اریری" صدا بزنن ولی بهرحال اوتا خیلی اسم بلندی داره و اریری وقتی ساوامورا صدا زده بشه، ناخودآگاه پسرونه به نظر میرسه. در مورد دو دختر دیگه، "میچیرو" فکر کنم تا اینجای کار، دختر مورد علاقه من بود و با اینکه رفتار و اخلاقش حسابی تکراری به نظر میرسه ولی فعلاً حس خوبی نسبت بهش دارم ولی "کاتو" اونقدر کمرنگ بود که فکر کردم یه کارکتر کاملاً فرعیه. احتمالاً وقتی انیمه اصلی شروع بشه، بهتر میشه تمرکز کارکتری ها رو درک کرد و دید کدوم یکی بیشتر تصویر و توجه دریافت می کنه.

بهرحال برای شروع اپیزود خوبی بود و با اینکه به نظر میرسه انیمه جدید استودیوی A-1 Pictures به سطح Shigatsu wa Kimi no Uso نرسه ولی به صورت دیگه ای سرگرم کننده میشه و فکر می کنم از جمله انیمه هایی باشه که به راحتی تا آخرین قسمت اونو نگاه می کنم. امیدوارم جنبه هارم داستان اونقدرها منو اذیت نکنه و شاید مثل Nisekoi پرداخت خوبی رو هارم داستان داشته باشیم .. باید صبر کنیم و با اومدن قسمت های بعد در موردش قضاوت کنیم.

یه ذره .. خیلی کوچولو حس و حال Shaft هم تو انیمه دیده میشد ...

صحنه‌هایی از اپیزود :

- اریری .. ساوامورا :



- اوتا در کنار تومویا :



+



- از اون سر کج کردن هایی که منو به یاد Shaft انداخت :



- میچیرو :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد