M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Dog Days" - Episode 01

Dog Days" - Episode 01




از اینکه اینقدر زود به دنیای فانتزیمون برگشتیم، خوشحالم!


این فکر اولیه من در حین دیدن انیمه بود؛ اینکه وقتی تلف نکردیم و سریعاً قهرمان ها رو به یک ماجراجویی خیلی بامزه فرستادیم .. یک رعد و برق ساده احضار شینکو و نانامی رو بهم ریخت و همین موضوع باعث شد که مسیر فرود اومدنشون دچار مشکل بشه .. و به یک لوکیشن و محیط خیلی زیبای جدید رسیدیم. جایی که موجوداتی دایناسور شکل دیده میشدند و یه کارکتر دختر کاوایی به سام شارو هم ملاقات کردیم. جالب این بود که اسم جنگل "جنگل اژدها" بود ولی اون موجودات با شباهت به دایناسورها بودند که یه ذره تضاد ایجاد می کرد. از طرفی دیدن اون موجودات شیطانی یا اژدها خورها که ابهتی ترسناک داشتن و تقابلی که با نانامی و شینکو پیدا کردن، خیلی بامزه بود .. خنده دار بود و صحنه های خاص خیلی خوبی داشتیم که اپیزود اول رو دیدنی کرده بودند. مثلاً لحظه لباس پوشیدن شینکو و نانامی با اون سرعت و یا آنالیز شینکو از چطور فراری شدن اون دایناسورها یکی از صحنه های مورد علاقه من از اپیزود بود.

زیاد هیمه رو ندیدیم، زیاد لئو و یا کو ساما رو ندیدیم .. در حدی که نیروهای جستجوی خودشونُ به دنبال پیدا کردن نانامی و شینکو فرستادند .. به نظر من این اپیزود رو میشه اپیزود مختص زوج نانامی و شینکو دونست و اگه از جمله کسایی باشید که عشق رابطه بین این دوتایید، این اپیزود حسابی دلچسب میشه .. چون هم با ماجراجویی کردند، هم یه صحنه خاص ایچی کنار ساحل داشتیم و ... کلاً خیلی خوب به صحنه های بین این دو کارکتر متمرکز شدیم.

موسیقی مثل همیشه شاده و لذت بخش بود .. تصاویر و منظره ها مثل دو فصل قبلی جز نقاط قوت انیمه هستند و حالا با اضافه شدن این دایناسورها و محیط جدید، امیدوام باز هم نقطه های زیبای دیگه ای رو به چشم ببینم. بعید نیست که شینکو و نانامی به این زودی پیدا نشن .. من حدس میزنم حداقل اپیزود بعد رو هم گمشده باقی می مونن و در انتهای اپیزود .. شاید پیدا بشند. بهرحال ماجراجویی های زیادی رو در پیش رو داریم .. شروع رو خیلی دوست داشتم .. به دلم نشست و منتظر دیدن اپیزود بعدی هستم.


صحنه‌هایی از اپیزود :

- اولین شات انیمه از هیمه سامای دوست داشتنی بود :



- واسم جالب بود که صحنه ناز کردن هیمه که یکی از صحنه های مورد علاقه ـم از کل انیمه ست، تو OP آورده شده بود :



- باز خوبه نانامی با دایره المعارف گالت آشنا بود وگرنه گشنه می موندن :



- آنالیز شینکو از چطور افتادن و قل خوردن اون هلو (؟) های گنده :



- قدرت جاخالی دادن شینکو هم قابل تحسینه :



- شارو :



++



- تیکه ای که نانامی به شینکو گفت "حالا می تونی منو زمین بذاری" خیلی خنده دار بود :



- اژدها خورها :



- ED جدید خیلی دوست داشتنیه .. خصوصاً جایی که به هیمه ساما میرسند، واقعاً حرف نداره :



+

- تصویر بین اپیزودی این هفته، یه طراحی فوق العاده از هیمه ساما بود :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد