M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Legend of the Galactic Heroes - Time to watch The Space Opera

Legend of the Galactic Heroes - Time to watch The Space Opera


و بلاخره طلسم شکسته شد.

خیلی وقت بود که دوست داشتم این اثر تاریخی و زیبا رو شروع کنم. تاریخی از این لحاظ که یک شاهکار بی نظیر محسوب میشه و از زمانی که خبر ساخت سری جدیدی از انیمه منتشر شد، بی صبرانه عطش دیدن اثر رو داشتم و خوشبختانه بلاخره موقعیتش جور شد .. یا بهتر بگم، موقعیتش رو جور کردم تا بتونم به سراغش برم و ببینمش. قبل از این موقعیت و برهه زمانی، فیلم های سینمایی اول و دوم سری رو دیدم و خیلی دوسشون داشتم. هر کدوم پر از موسیقی های کلاسیک و محیط فضایی فوق العاده دلچسب .. ممکنه آنچنان افکت زیبایی در دنیای فضا و خارج از کره زمین نداشته باشه ولی اونقدر از لحاظ اتمسفر عالیه که هیچ نقطه ضعفی رو باقی نمی ذاره .. نقطه ضعف ها رو محو می کنه و نقاط قوت هستند که در ذهن بیننده جا خوش می کنند. نقاط قوتی مثل شخصیت پردازی ها ... رینهارد، ونلی سیگ، آنروز، قیصر و ... کارکترها بی نظیرند و هر کدوم پرداخت خیلی خیلی خوبی دارند. از موسیقی صحبت کردم و شنیدن ترک های کلاسیک هر اپیزود لذت وصف ناپذیری در فضای هر اپیزود داره .. روال پیشروی انیمه و نحوه استفاده از هر ترک بسیار به دل می نشینه و باب میل من بوده.

منتظر دیدن ادامه کار هستم. اگه فرصت بشه، می خوام همه چیز رو به حالت On Hold در بیارم و این رو ببینم ولی خب انیمه های فصلی و دیدن سریال های و Late Night Show ها کمی کار رو برام سخت می کنه و ذیق وقت به وجود میاره. باید فکری به حال این کمبود وقتم کنم و حالا با دیدن این منظره خوب از این انیمه تصور می کنم می تونم زمانبندی خوبی رو واسه دیدنش پیاده کنم و شاید این روال در آینده و برای باقی کارها هم بهم کمک کنه و بتونم سری های بیشتری رو تماشا کنم.

بهرحال ... سفر جذابی رو با این انیمه در پیش رو دارم.


چند شات راندوم از فضای انیمه و فیلم های سری  :

















نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد