M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Hello!! Kiniro Mosaic - Ep 01

Hello!! Kiniro Mosaic - Ep 01

یک صبح زیبای دل انگیز دیگه، همراه با درخت های ساکورایی که برگ هاشون در حال ریختنه ، همون منظره همیشگی و انیمه ای ولی اینبار آلیس و شینوبو هستند که به سمت مدرسه روانه میشن. دقیقاً چیزی که دوست داشتم ببینم و با دیدنش به آرامش برسم .. هنوز چیزی نشده، انگریش حرف زدن آلیس شروع شد و با حالتی راوی وار و بامزه کمی ما رو واسه رفتن به درون انیمه آماده کرد. همین حرف های کوتاه آلیس کافی بود که دوباره وارد جو انیمه بشیم؛ آیایا رو با حالتی خجالتی ببینیم، خیالات بامزه شو درباره کارن ببینیم و کارن رو با شور و شوق همیشگی ش در آغوش بگیریم. مهربونی .. مهربونی دوست داشتنی شینوبو رو حس کنیم و ... دوباره لذت بردن از این سری رو با تمام وجودم حس کردم.


در مورد اپیزود اول .. اوه بله، دغدغه بزرگ کارن، کنار اومدن با کوزوهاشی سنسی، معلم جدید، جو سنگین و غیرقابل تحمل بین یک دانش آموز با معلم جدید خودش ..




چطور میشه این مسئله بزرگ رو از سر راه برداشت؟! سوالی که تو همون لحظات اول جاسوسی کارن و بقیه درباره سنسی پیش میاد اومد این بود که، سنسی یه آدم چندش آور و منحرفه یا که نه، یک آدم فوق العاده مهربون و با ملاحظه ست؟! یکی از این دو حالت کاملاً به این سنسی می خورد .. این فکر اولیه من درباره سنسی بود. ولی بعد از اون مشخص شد که سنسی، همونطور که انتظارش می رفت ، یه معلم مهربونه که به دنبال پیدا کردن راهی واسه نزدیک شدن به شاگرداشه و حتی با لبخند زدن هم مشکل داره و نمی تونه به هدفش که نزدیک شدن به دانش آموزای خودشه نزدیک بشه.

"سنسی می خواد منو بخوره" شاید بهترین دیالوگ این اپیزود بود .. کارن خوب بلده این جور دیالوگ ها رو خنده دار کنه و اینجا هم کار خودشو کرد. و البته بیت "کاراگاه کارن" که دیگه معرکه بود. هر چند اپیزود درد سنسی رو دوا نکرد ولی شروعی خیلی زیبا واسه انیمه بود و حس و حال خیلی خوبی رو به من داد .. مطمئنم بازمخ مثل فصل اول از دیدن این انیمه لذت می برم و از الان منتظر دیدن اپیزود بعدی ام.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- آلیس چه راه خوبی واسه بیدار کردن شینوبو بلده :



- انگار شینوبو هم بلده گاهی شیطونی کنه :



- آیا و سیگنال های بامزه ش :



- وقتی کارن سنسی رو در حال سعی واسه لبخند دید :



و ... کاراگاه کارن :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد