M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Gintama | 2015 - Ep 01

Gintama | 2015 - Ep 01




"چرا درست وقتی که انیمه دوباره شروع به پخش کرده، زمان باید متوقف بشه؟!"
و ... برگشتیــــــــــــــــم!


چه شروع جذابی بود .. فقط کافی بود با صحنه شروع انیمه و عذرخواهی گینتوکی بابت دوباره پخش شدن انیمه گینتاما روبرو بشم تا حس و حال گینتامایی تمام وجودمُ فرا بگیره. یه صحنه خیلی عالی و خنده دار بود .. اما اینقدر تو اپیزود نکات خوب داشتیم که به راحتی حس فوق العاده ی همیشگی سری رو برگردوند .. انگار نه انگار که اینهمه مدت از زمان پخش سری قبلی گذشته .. شاید بهتره از همون اول شروع کنیم؛ OP خیلی دوست داشتنی بود .. البته OP های گینتاما همیشه دیدنی ان .. ایندفعه هم مثل همیشه ترکیبی از صحنه های دوران گذشته گینتوکی بهمراه دوستان و هم رزم های خودش و در کنارش، روندن موتور و سواری گرفتن از ساداهارو که از اون صحنه های گینتامایی خیلی خیلی خاطرانگیزه و تک تک کارکترهای فرعی که شاتی ازشون دیده میشد. بهتر از این نمیشد .. حتی اولین ثانیه های اپیزود و اون ترک موسیقی متن گینتامایی هم ناخودآگاه لبخند رو به لب من نشوند .. بعدشم که درجا با ورود اوتوسه به داستان این اپیزود وارد شدیم و نوبت توقف زمان رسید!

بسپرش به گینتاما تا حتی یک اپیزود با محوریت توقف زمان رو هم به بهترین اپیزود ممکن تبدیل کنه .. اما شاید این اپیزود رو بهتره به نام گنگای سان و هاسگاوا بزنیم .. هر چی ممکن بود و تونستن، بلا سر این دو نفر آوردن و هیچ کدوم لحظه ای آرامش نداشتن .. زمان متوقف بود، آره ولی تا تقی به توقی می خورد، یکی از این دوتا می مرد و تشیع جنازه ای واسشون گرفته میشد. گنگای سان رو میشه اینجوری پذیرفت ولی مادائوی بیچاره .. که خودش حسابی بیچاره ست دیگه چرا؟! ولی این گینتاماست و فکر کنم نیازی به جواب این سوال نباشه .. دقیقاً بخاطر همین "بیچاره بودن" اونه که این بلاها سرش میاد. این چیزیه که خنده دارش می کنه .. این چیزیه که مادائو رو اینقدر باحال و دوست داشتنی می کنه! با اینکه دیالوگی تو این اپیزود نداشت ولی همین حضور خاص کارکترش و صحنه هایی که با چهره شخصیتش دیدیم، کافی بود که بهمون بفهمونه مادائو هنوز همون مادائوی همیشگیه و میشه حتی با اشاره کردن به کارکترش هم یکی از بهترین سناریو های کمدی انیمه رو شکل داد.

درسته که این فصل کینتوکی نداشتیم ولی اینبار هم مثل بار قبل حس و حال سرکاری خیلی جالبی تو شروع انیمه داریم و من که خیلی از دیدن اپیزود اول راضی بودم .. واقعاً حس آشنا و خیلی خوبی واسه من داشت و شنیدن حتی افکت های صدای آشنای گینتامایی هم واسم لذت بخش بود. چیزی که بعد از دیدن اپیزود بهش فکر می کردم این بود که، حالا دیگه هر هفته گینتاما داریم .. هنوز کمی باورش واسم سخته ولی انگار حقیقت داره .. هر هفته قراره بخندیم .. حتی اگه تو حس و حال بدی باشیم، انیمه ای رو کنارمون داریم که می تونیم با دیدنش خوشحال باشیم و لبخند بزنیم .. چقدر مشتاق دیدن باقی اپیزودهای انیمه هستم .. پیش به سمت هفته های بعد ... !


تصاویری از اپیزود :


- OP جدید عالــــــــــــی بود :



+



- اوتوسه ی خشک شده بهترین کسی بود که واسه شروع دیدن لحظات توقف زمان می تونستن انتخاب کنن :



- کاگورا هم خوب جلوی منحرف بازی این دوتا رو گرفت :



- گنگای سان بیچاره :



- "مادائو تو کامیون بود ... " عکس العمل ها و میمیک های سوپر باحال گینتامایی :



- گینتاما معطل نکرد و مادائوی بیچاره رو به بدترین حالت ممکن کشت!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد