M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Ninja Slayer From Animation - Ep 01

 Ninja Slayer From Animation - Ep 01





"اینقدر بده که ارزش دیدن داره" ؛ این جمله ای که دقیقاً در مورد Inferno Cop ، اثر قبلی این کارگردان صدق می کرد و در مورد این اثر جدیدش هم صحیح هست. تازه، این تنها شباهت این کار با IC نیست، بلکه از همه لحاظ بهمدیگه شبیه هستند .. IC تونست با سبک عجیب خودش موج عظیمی از طرفداران رو جذب خودش کنه. این حالت انیمیشن قرار نیست پر از افکت های زیبا باشه، بلکه قراره با حالتی Troll بیننده رو سرگرم کنه. اگه قرار باشه به چشم دیدن یک انیمیشن زیبا و کیوتو انیمیشن وار به سراغ این انیمه برید، شک نکنید که پشیمون و زده خواهید شد. حداقل تو اپیزود اول به نظر رسید که رگه هایی از سرکاری بودن انیمه در Ninja Slayer From Animation وجود داره و خوشبختانه اونقـــــــدر بد بود که بشه ازش لذت برد. اگه کمی از لبه مرز عقب تر می بود و فقط در مرز "بد" قرار داشت، نمیشد نسبت بهش حس خوبی داشت و با لذت به سراغش رفت ولی برای من، Ninja Slayer From Animation کاملاً وارد فضای "غیر قابل جدی گرفتن" شده و نیازی نیست که بهش جدی فکر کنم ... فقط از دیدنش لذت می برم.

هر چند درک می کنم .. ممکنه کسای زیادی این حس من رو نداشته باشند و شاید لذت بردن من از این انیمه بیشتر بخاطر Inferno Cop باشه و اینکه اون چه تاثیر خوبی رو روی ذهن من گذاشت ولی بهرحال توصیه می کنم با دید متفاوتی به سراغ این انیمه برید و اون رو به جنبه طنز نگاه کنید. تریگر قصد داره یک ملتی رو سرکار بذاره و به نظر میرسه بهترین کارگردان ممکن رو برای اینکار انتخاب کرده. کارگردانی که با یک انیمه کوتاه مثل IC تونست محبوبیت بالایی کسب کنه. باید ببینیم با این اثر هم می تونه چنین کاری انجام بده یا نه. موج پذیرش انیمه در برهه زمانی پخش اپیزود اول از این موضوع خبر میده که پذیرش اولیه انیمه در حد IC نیست ولی همچنان میشه نظرات مثبتی رو بین نظرات مختلف به چشم دید و تماماً منفی به نظر نمیرسه.

بهرحال من انیمه رو ادامه میدم و کنجکاوم که ببینم این فاجعه ی شیرین به چه سمتی تمایل پیدا می کنه و آیا می تونه حس سرگرمی خاصی رو به وجود من تزریق کنه یا نه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد