M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Diamond no Ace S2 - Ep 06

Diamond no Ace S2 - Ep 06


اپیزود خیلی خوبی بود و داستان داره به خوبی پیش میره. همونطور که مشخص بود، بارش بارون روی بازی فورویا تاثیر عجیبی گذاشت و بشدت اون رو از حس و حال انداخت. همین موضوع باعث شد که مربی کاتائوکا کم کم به فکر تعویض فورویا بیافته و نکته جالب این وسط، اکراه فورویا برای بیرون رفتن از زمین بود که من در تعجبم با این وضع بدی که بازی می کرد، چرا هنوز به موندن تو زمین علاقه داشت. اگه واقعاً به دنبال حذف تیم از مسابقات بود، آره .. باید می موند ولی خودخواهی هم حدی داره و بهرحال امیدوارم این حالت خودپسندانه فورویا در ادامه مسابقات کمتر بشه. تو ادامه مسابقه، هویت اون دو نفری که با هم روی نیمکت تماشاگران دیده بودیم، برامون مشخص شد .. ظاهراً دوتا بازیکن دوره راهنمایی هستند که به دنبال دبیرستانی برای ملحق شدن می گردند و اینجور که روی اونا مانور داده میشه، مشخصاً قرار به تیم سیدو اضافه بشند .. من شخصاً از کوشو خوشم میاد و حس می کنم می تونه بازین تاثیر گذاری واسه سیدو باشه.

تو ادامه بلاخره نوبت بازی ساوامورا رسید که با پرتابای رو به بیرون خودش بَترها رو بیرون کنه. تا اینجا خوب بازی کرده و حتی از اون حالت ریلکس خودش هم هنگام پرتاب استفاده می کنه .. فعلاً بَتر ها دستش رو نخوندن و با اینکه تماماً رو به بیرون پرت می کنه ولی باز هم به دلیل چوب زدن حریف می تونه استرایک بگیره. باید ببینیم این روال خوب چقدر واسه ساوامورا دوام میاره و آیا تا آخر به خوبی پرتاب می کنه یا نه. من فکر می کنم وقتشه که بلاخره فرصتی به ساوامورا داده بشه و خودی نشون بده و از اون حالت مایوس کننده کمی خارج بشه.

روی هم رفته اپیزود خیلی خوبی بود و بازی با روند کندتری ادامه پیدا کرد و با این اوصاف من حس می کنم اپیزود بعد، اپیزود آخر این مسابقه باشه. باید ببینیم تیتو رو چطور شکست میدن و حریف بعدی چه تیمی خواهد بود .. هنوز راه درازی پیش رو داریم .. مطمئنم جذاب تر هم خواهد شد.



صحنه‌هایی از اپیزود :

- مربی تیتو تا اینجا جز کارکترهای خیلی جالب مسابقه بوده .. حرف هاش "مثل ببر گاز گرفتن" و ... واسم جالبه :



- چهره بی حال فورویا بعد از اون وقفه طولانی بخاطر بارون :



- ساوامورا و افکت های زیبای پرتابش :



- خوشحالی بابت پرتاب های خیلی خوب :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد