M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Diamond no Ace S2 - Ep 08

Diamond no Ace S2 - Ep 08




اپیزود واقعاً خوبی بود و پایان بخش بسیار مناسبی واسه مبارزه بین تیتو و سیدو. می تونیم کل برد رو به سیدو اختصاص بدیم ولی جا داره اپیزود رو به نام مائزونو بزنیم که با چوب فوق العاده خودش توپ رو به دل ابرها فرستاد .. همم .. حالا شاید "به دل ابرها" یه ذره زیاده روی باشه ولی بهرحال با اون وضعیت درون زمین، پر بودن بیس ها و دونده هایی که آماده رفتن بودند، اینکه سیدو تونست با چوب مائزونو 3 امتیاز پیش بیافته، جداً حرکت فوق العاده از طرف مائزونو بود. اونم مائزونویی که وضعیت خوبی نداشت و من حتی تو نقدهای قبلیم گفته بودم که چرا اونو بازی میدن؟! اینبار ثابت کرد که میشه روش حساب کرد و می تونه به یک بازیکن پاکساز خوب تبدیل بشه .. عالی؟ نه .. هنوز تا عالی شدن فاصله داره ولی ذره ذره پیشرفت می کنه.

نکته خیــــــلی مهمی که تو این اپیزود مطرح شد و شدیداً ذهن من رو به خودش مشغول کرد این بود که سیدو در صورت برد بازی بعدی خودش می تونه با ایناشیرو بازی کنه. ولی واقعاً سیدو با این تیم می تونه ایناشیرو رو شکست بده .. ؟ از نظر من کاری غیرممکن به نظر میرسه. با این ترتیب بَترها و پیچرهایی که مشکلات زیادی دارند، واقعاً شکست دادن نارومیا می، ماسا هارادا و تیم ایناشیرو دور از تصور به نظر میرسه .. شبیه یک رویا می مونه. خیلی کنجکاوم ببینم تو این اپیزود های آینده چه اتفاقاتی می افته که برد سیدو از ایناشیرو رو کمی برای ما باور پذیر می کنه. نکته جالب دیگه ای که تو انتهای اپیزود به چشم دیدیم، تفکرات اوچیای بود که در عین موافق نبودن با کاتائوکا چرخشی درونی داشت و انگار قصد داره کاری انجام بده ... باید ببینیم چی تو فکرشه و آیا کاری که می خواد بکنه به نفع تیم خواهد بود یا نه!

روی هم رفته بازی رو تموم کردیم و صحنه های مسابقه ای خوبی رو هم دیدیم .. فورویا بعد از اون تعویضی که شد، بشدت داره خودش رو برمی گردونه و مشخصاً قراره تو اپیزود بعد درخشش خوبی داشته باشه ولی ساوامورا هم کم نیاورده و داره پا به پای فورویا توی زمین میدوه و تمرین می کنه. باید ببینیم تیم بعدی چه تیمیه و چطور بازیکنانی داره .. امیدوارم به جذابیت تیتو و یا حتی بیشتر از اون باشه .. بازی مقابل تیم بعدی باید گام بلندی در راه پیشرفت سیدو و روبرو شدن با ایناشیرو باشه .. ببینیم چی میشه.

آهان .. و انگار کوشی (کوشو؟!) هم بهمراه دوستش اره به سیدو میاد. یه کارکتر خوب دیگه به جمع سیدو اضافه میشه .. کسی که می تونه مهره خیلی خوبی واسه تیم بشه .. از ظاهر کارکترش که اینطور برمیاد.



صحنه‌هایی از اپیزود :

- نگاه مصمم مائزونو :



- بلاخره از دست زبون در آوردنای موکای راحت شدیم .. هه هه!



- جو سنگین نیمکت :



- لحظه برتر اپیزود .. بیرون اومدن آفتاب از پشت ابر بعد از اون بارون طولانی :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد