M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Diamond no Ace S2 - Ep 09

Diamond no Ace S2 - Ep 09




من همیشه این نکته رو تو ذهنم داشتم و دوست دارم برای یک بار هم که شده اونو به زبون بیارم. حس می کنم مانگاکای Ace با اینکه در باب فضای ورزشی خوب عمل می کنه، آنچنان تو فضای حاشیه ای نبوغی به خرج نمیده و همیشه حس می کنم وقتی از یک مسابقه فارغ میشیم، می تونیم جریانات باحال تر و دیدنی تری رو داشته باشیم. ولی بهرحال، داریم به جلو حرکت می کنیم و میشه گفت که به روال داستانی و خارج از مسابقات Ace هم عادت کردیم.

تمرین، تمرین و تمرین .. این قسمت تمرینی خیلی خوبی بود و بجز تمرین سیدو، تمرین ایناشیرو رو هم دیدیم؛ به همین زودی قراره دوباره نبرد دو تیم فینالیست تابستون رو دوباره تماشا کنیم و نکته جالب اینه که ایندفعه تیم سیدو ضعیف تر از تیم تابستونه. من واقعاً فکر نمی کنم سیدو با این مهره های فعلی بتونه ایناشیروی قدرتمند رو شکست بده. اون زمان حتی با وجود بَترهای بی نظیری مثل یوکی، جون و خیلی های دیگه که لیست معروف بَترهای سیدو رو تشکیل داده بودند، سیدو نتونست از پس ایناشیرو بربیاد؛ حالا چطور می خواد با این بَترهای تازه وارد و نه چندان مطمئن کاری انجام بده؟ شاید مائزونو راه افتاده باشه و کم کم بهتر و بهتر شده باشه ولی لیست بَترها که فقط به مائزونو نیست. من فکر می کنم در حال حاضر بهترین بازیکنای سیدو، میوکی و کوراموچی هستند که همیشه بازی خوبی رو ارائه میدند و در مورد پیچرها هم اینقدر بالا و پایین داشتند که واقعاً نمی دونم درباره شون چی فکر کنم. ساوامورا همیشه تمرین می کنه و بعد تو بازی افت عجیبی پیدا می کنه و الان هم که پرتاب داخلی نمی تونه بندازه. مربی تیم ایناشیرو اونقدر باهوش هست که متوجه ضعف ساوامورا بشه و فورویا هم کافیه یه بارون بیاد تا حس و حال خودش رو از دست بده. همم .. شکست دادن ایناشیرو؟ ... خیلی مشکله.

بهرحال اپیزود آماده سازی خیلی خوبی بود و اگه سیدو از بازی بعدی عبور کنه، می تونه به ایناشیرو برخورد کنه که مبارزه هیجان انگیزی میشه و من یکی مشتاقانه منتظر دیدن اون مسابقه ام. امیدوارم مثل همیشه باورپذیر و جذاب پیش بره. 



صحنه‌هایی از اپیزود :

- چه عجب! اوچیای یه کار مثبت انجام داد ، باعث بهتر شدن تمرین سیدو شد :



- ساوامورای با روحیه :



- مائزونوی با انگیزه :



- این حالت چهره سرد فورویا و حالت پرتاب توپش به سقف منو به یاد جک نیکلسون و سکانس معروف پرتاب توپش تو فیلم The Shinning انداخت :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد