M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Baby Steps 2nd Season - Ep 16 & 17

Baby Steps 2nd Season - Ep 16 & 17



بله، غرق در مسابقه شدیم و لحظه به لحظه هیجان انگیز تر از قبل به پیش میریم. جو حاکم بر جایگاه تماشگران تاثیر بسیار بسزایی در فضای بازی داشته و ماروئو به سختی تونسته به مسابقه مسلط باشه. هرچند شروع بسیار خوبی داشت و تونست راهنمایی نابائه کون در مورد برتری سریع گرفتن به ایده کون رو عملی کنه و حتی یک ست ببره ولی جوری که مسابقه پیش رفت، نشون داد که ایده کم کم سکان هدایت بازی رو به دست گرفت و یک ست باخته رو جبران کرد و حالا با ورود اون پسر بچه زخمی شده، جو سنگین تری به مسابقه داده شد .. واقعاً من حس می کنم وضعیت بدجور به نفع ایده چرخیده و ماروئو فقط با مسلط شدن به افکار و خونسرد بودنش و رو کردن مهارت بالاتر تنیسه که می تونه مبارز برتر این میدان باشه. وگرنه، ایده هم تماشاگران رو در کنار خودش داره و هم قابلیت بهره بردن و بهتر بازی کردن در یک مسابقه دراماتیک رو داره. ایده ذاتی دراماتیک داره و از این ذات دراماتیک کمال استفاده رو می بره؛ حالا چه از به تور زمین خوردن باشه و چه از نجات بچه ای که بهش قول برد داده و حالا برای تشویق اون پا به جایگاه تماشاگران گذاشته. و همه می دونیم که حتی اگه بدون این بچه ایده انگیزه ای فوق العاده ای نداشته (که اینطور نبوده) ، حالا با توجه به انگیزه ای که این بچه به اون میده، کار ماروئو رو بی نهایت سخت خواهد کرد.

اما خب جالبی قضیه اینه که ماروئو با وجود این لحظات دراماتیک و اتفاقات پی در پی ای که به نفع ایده کون پیش میره، دید خودش رو به بازی عوض کرده و می خواد از این اتفاقات استفاده کنه. می دونه یک مسابقه حرفه ای قراره چنین جو جمعیتی رو داشته باشه و ذهنیتش به شکلی پیش میره که بتونه تا انتهای مسابقه این فضا عادت کنه. شاید تو اون مسابقات حرفه ای و دوران حرفه ای شدن ، اتفاقاتی مثل نجات پسر بچه ای توسط حریف وجود نداشته باشه ولی احتمالاً فشار بالای تماشاگران به همین شکل خواهد بود. بهرحال ماروئو با استفاده از قابلیت تغییر شتاب و فضای بازی خودش خوب تونسته تاکتیک رو کنه و بجز ست دوم که باب میلش پیش نرفت، به نظر میرسه که بتونه به بازی برگرده .. فقط باید بتونه به احساسات خودش غلبه کنه و خونسرد باشه.

من فکر می کنم اپیزود بعدی هیجان چند برابری نسبت به این دو اپیزود اخیر داشته باشه و شدیداً مشتاق دیدن اون دو اپیزود هستم.

به همین زودی به اپیزود 18 رسیدیم. خیلی کنجکاوم ببینم تا 25 قسمت به چه نقطه ای از مسابقات میرسیم. اینجور که بوش میاد، قرار نیست به مسابقات سراسری برسیم .. و وای اگر فصل سومی در کار نباشه و اون مسابقات رو نبینیم!! چه ضدحالی میشه.


صحنه‌هایی از دو اپیزود :

- صحنه ای که ایده تعادل خودشو از دست داد و به تور خورد به جو مسابقه جلوه متفاوتی داد :





- حواس پرت بودن این دوتا ، هر کدوم در نوع خودش باحال بود :



- از راه رسیدن و تشویق پسر بچه ای که تصادف کرده بود :



- بیچاره ساساکی ، چقدر دلش می خواست با ماروئو باشه ، هه هه :



- حضور نابائه کون سرنوشت ساز شد، مشخصه که ذهنیت ماروئو رو عوض کرد :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد