M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Diamond no Ace S2 - Ep 20

Diamond no Ace S2 - Ep 20



یک اپیزود کامل رو درون خوابگاه سیدو، در جو تیم و در برابر منفی بازی های اوچیای گذروندیم. اینجور که به نظر میرسه اوچیای داره دست به کارهایی میزنه و قصد داره از الان اتحاد خودش رو با بعضی بازیکن ها شکل بده. فورویا با اینکه افکار اوچیای در مورد بازی دادنش رو دوست داره ولی بعید می دونم از لحاظ رفتاری و اخلاقی بازیکنی باشه که بتونه با عقاید اوچیای کنار بیاد. هر چقدر هم فورویا به دنبال بازی کردن درون مسابقه باشه ولی گاهی باید از دست چنین مربی ای کسل شد و تن به هر کاری نداد. نکته جالب اینه که اوچیای فکر می کنه می تونه با میوکی کنار بیاد ولی باید خدمت جناب عرض کنیم که نه خیر قربان، از این خبرها نیست .. دلت رو خوش نکن! اگه کسی باشه که بخواد با تو به طرز ناجوری سر ناسازگاری بذاره، اون بدون شک میوکی خواهد بود. اگه اینطور نشه من قطعاً غافلگیر میشم. اونم در زمانی که میوکی داره دوباره به حالت همیشگی خودش برمی گرده.

مشورت گرفتن از تِتسو یه حرکت مفید داستانی واقعاً خوب بود. و نه فقط تِتسو، جون سان و کلاس سومی ها ... دیدن همشون تو این اپیزود حس و حال قدیمیِ فصل اول رو به یادمون آوردن .. چه خاطرات خوبی رو با این سال سومیا داشتیم و چه روزهای خوبی رو باهاشون سپری کردیم. زونو توسط جون سان آروم شد .. روحیه پیدا کرد که پشت میوکی وایسه و میوکی توسط تِتسو تونست به نتایجی درون ذهن خودش برسه. و نکته جالب نابه ست که بهمراه دوستان خودش بعد از صحبت با کاتائوکا دوباره انگیزه گرفتند و قراره باز هم پا به میادین تمرین بذارند. باید ببینیم این صحبت چقدر به نفعشون میشه و کی وارد قسمت مدیریتی میشن.

روی هم رفته .. میشه گفت این اپیزود یه اپیزود سازنده و بسیار موردنیاز برای انیمه بود. تونستیم بدور از مسابقه به التیام بخشیدن فاصله ی میان بازیکنان سیدو بپردازیم و فاصله ها رو از بین ببریم .. یا کم کنیم .. اینو باید ببینیم و متوجه بشیم. کمی هم از تیم بعدی، تیو "اویا" چیزهایی دیدیم .. مثل اون تماشاچی بازی اوگوموری و سیدو، "واکابایاشی گو" که ظاهراً ایس تیم هم هست و به نظر میرسه ذات کثیفی داشته باشه .. از چهره و نحوه صحبت و حرکاتش مشخصه که چنین آدمیه .. بخاطر همین از الان بی صبرانه منتظر لحظه ایم که پوزه اون به خاک مالیده میشه و بازنده میدان مقابل سیدو میشه. هه هه!


صحنه‌هایی از اپیزود :

- یادش بخیر .. گیر دادن های تِتسو به شوگی :



- یادش بخیر .. میمیک های باحال جون سان :



- میوکی در حال گوش دادن به تِتسو :



- آنالیزهای نابه از تیم اویا :



- ساوامورا هم که با نبودن فورویا دور برداشته :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد