M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Baby Steps 2nd Season - Ep 24 & 25

Baby Steps 2nd Season - Ep 24 & 25






و پایان سری، برای بار دوم! ماروئو هر چقدر دست و پا زد و تلاش کرد باز هم نتونست از پس نابائه بر بیاد ولی خب ، حتی خود نابائه هم فهمید که رشد ماروئو در چه سطحی بوده و همین برد باعث شد که به فکر تحول بازی خودش بیافته و این تفکر باعث شد که فینال رو مقابل آرایا کون ببازه. مطمئناً رسیدن مسابقات سراسری اوج لحظه داستانی این انیمه تا به الان خواهد بود و باید در انتظار فرا رسیدن اون روز باشیم .. مسابقه بین ماروئو و نابائه می تونه یک مسابقه بی نهایت جذاب در اون تورنمنت باشه.

فکر کنم همه بازی رو دیدیم و باخت ماروئو رو به نظاره نشستیم .. پس دیگه نیازی به صحبت های جزیی درباره اپیزود نیست .. فقط می خوام از امیدواری خودم برای داشتن فصل سوم حرف بزنم .. خدا کنه فصل سومی از راه برسه .. اونم با چنین وضعیت حساسی که داستان انیمه داره .. کمی باورش سخته که انیمه در اینجا به پایان برسه. البته میشه رفت مانگا رو خوند ولی ما تا اینجای داستان رو با انیمه جلو اومدیم و من ترجیح میدم چند ماهی برای خبر اعلام شدن فصل سوم بهش وقت بدم .. حس خوبی درباره انتظارم دارم و فکر می کنم نتیجه خواهم گرفت.

روی هم رفته فصل دوم بهتر از فصل اول بود .. مسابقات جذاب زیادی دیدیم و بار دیگه شجاعت مانگاکا رو در انتهای فصل دوم مقابل چشمای خودمون تماشا کردیم. شاید برخی داستان های ورزشی مانگایی ابتدا باخت رو وارد داستان کرده باشند ولی همیشه بعد از باخت پیروزی رو براشون به تصویر می کشند ولی مانگاکای Baby Steps جوری پشت سر هم ما رو سورپرایز می کنه و باخت به ماروئو تحمیل می کنه که کاملاً برامون باورپذیره و از داشتن چنین سیر داستانی ای زده نمیشیم. اینبار هم همینطور بود و برد نابائه بسیار منطقی به نظر میرسید. ولی فکر نکنم دیگه در مسابقات سراسری این اتفاق تکرار بشه .. باید منتظر موند دید. من مثل سری اول انیمه، به این سری هم نمره 9 از 10 رو دادم که برای خودم کاملاً معقول و به جا هست.


صحنه‌هایی از دو اپیزود آخر :

- ماروئو در حال بازی :





- لحظات بعد از مسابقه :



- ایکه در مقابل قهرمان جهان :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد