M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Diamond no Ace S2 - Ep 36 & 37

Diamond no Ace S2 - Ep 36 & 37





36 : مثل همیشه صحنه های زیبایی رو از تیم بازنده دیدیدم .. Ace خوب بلده تیم حریف رو با احترام بدرقه کنه .. این نکته ایه که بارها ثابت شده؛ حتی اگه بازیکنای حریف عوضی ترین بازیکنای ممکن بوده باشند ولی باز هم در صورت باخت ترحم رو به دل بیننده وارد می کنند. ایندفعه هم تیم سیکو با حس و حال خوبی بدرقه شده و مربی کوماکیری حرف های امیدوار کننده ای از آینده میزد .. آینده ای درخشان برای سیکو! ولی در هر صورت دیگه سیدو برنده میدان شد و از جو بازی خارج شد.

حالا که مسابقه نیمه نهایی اول به اتمام رسید، واقعاً جا داشت که استراحتی کوتاه داشته باشیم و به نیمه نهایی اونطرف جدول بپردازیم. ایندفعه ایچیدای با یک بازیکن جدید پا به میدان مبارزه با یاکوشی گذاشته؛ بازیکنی به نام "آماهیسا کوسی" که بسیار اخلاق خاصی داره .. یا حداقل من در ابتدا چنین احساسی داشتم و الان دیگه فکر می کنم به مرور زمان تبدیل به کارکتر کسل کننده میشه و بخاطر همین با تمام وجود دلم می خواد این یاکوشی و رایچی باشه که برنده زمین میشن. واقعاً سخت میشه برنده این مسابقه رو پیش بینی کرد و یه جورایی ته دلم حس می کنم که ایندفعه این یاکوشی هست که می بازه. به دلایل زیادی .. هم اینکه تا بحال دوبار با یاکوشی بازی کردیم و یکبارش هم در همین فصل دوم بوده و هم اینکه یاکوشی تو ابتدای بازی داره به خوبی بازی می کنه و تونسته آماهیسا رو پایین نگه داره!

تو این اپیزود فورویا برای چک کردن وضعیت بدنیش به کلینیک رفت ولی هیچ خبری از رفتن میوکی نشد .. حتی به روی خودش هم نمیاره! این به ضرر تیمه و معلوم نیست چی تو سر میوکی میگذره .. به عنوان کاپیتان داره موجبات ضعف تیم رو پدید میاره .. امیدوارم یا مصدومیتش در حدی نباشه که اونو اذیت کنه و یا قبل از مسابقه فکری به حالش بشه!

مسابقه شروع شده و پرتاب های کوسی رو دیدیم .. جو لحظات پرتاب کوسی باحاله .. اینکه چه حرف هایی میزنه و با چه فرمی پرت می کنه خود به خود اونو روی نقطه پررنگ زمین قرار میده ولی وقتی جلوی رایچی قرار گرفت، ناخودآگاه به خاطر آوردم که چرا تودوروکی رایچی یکی از کارکترهای مورد علاقه ی من از این انیمه ست. چه هوم ران راحت و باحالی زد ... خیلی لحظه هوم ران رو دوست داشتم. حالا دیگه آماهیسا حساب کار دستش اومده بود و جالب این بود که بجای دپرس شدن هیجان زده شد و این خطری بودن آماهیسا رو نشون میده!

37 : همون بهتر که با این کارکتر جدید و مسابقه به این حساسی بازی با یک اپیزود تموم نشد؛ جای پرداخت بیشتر رو داشتیم و اینطور که این اپیزود پیش رفت، لحظات اولیه اپیزود بعدی هم به همین مسابقه می پردازه که می تونه جالب توجه باشه. ایچیدای در ابتدای اپیزود 2 به 1 جلو افتاده بود و سعی داشتند که نتیجه رو نگه دارند .. تو همین بین ایس یاکوشی، سانادا هم وارد زمین شد؛ کارکتر جالب دیگه ی تیم یاکوشی .. نکته اصلی یاکوشی همینه ... اینکه اونا فقط یک کارکتر باحال ندارن، بلکه چندین کارکتر باحال دارند .. از تودوروکی رایچی گرفته تا سانادا و حتی مربی هم کارکتر خوبی هستند و بخاطر همین ارزش بالا برده شدن به فینال رو دارند. به مرور زمان تبدیل به تیمی شناخته شده برای ما شدن.

تو این اپیزود روی جایگاه تماشاگران بحث های دیالوگی بسیار جالبی داشتیم .. صحبت های اوچیای با کاتائوکا خیلی خوب ابهام در یک زمین بیسبال رو به رخ می کشید؛ "غرور یک ایس یا بردی برای تیم" اینکه یک ایس باید پرتاب های خودش رو فدای تیم کنه، به بَتر حریف بیس آزاد بده یا اینکه با بَتری که بهش انگیزه ورود به بازی رو داده بجنگه و اهمیتی به چوب زده شدن توپش نده؟! چیزی که معلومه اینه که آماهیسا کسی نیست که حاضر بشه به رایچی بیس بده و می خواد هر جور شده اونو اوت کنه ... اگه به رایچی بیس آزاد بده من یکی شوکه میشم و اصلاً برام قابل هضم نیست! ولی تنها راه برد ایچیدای اینه که به رایچی بیس آزاد بدند و ... هممم! نمی تونم پیش بینی کنم که چه اتفاقی می افته .. اگه با این استدلال بهش نگاه کنیم، برنده میدان یاکوشی ـه.

فلش بک هایی از هر دو تیم دیدیم که من فکر می کنم فلش بک های یاکوشی کمی احساسی تر به نظر میرسیدند .. قدرت تاثیرگذاری مربی تودوروکی رو با هم به چشم دیدیم و اینکه سانادا چقدر به این مربی ایمان داره. و روی هم رفته الان جو جوری هست که تصور میشه باید یه حرکت خوب از یاکوشی سر بزنه. به نظر میرسه تو قسمت بعد سانادا حرکاتی جالب رو به معرض نمایش بذاره .. باید منتظر بمونیم و ببینیم. من که خیلی دلم می خواد آماهایسا شکست بخوره و این تودوروکی باشه که بالا بیاد. برای جذاب کردن مسابقه ی دوباره تودوروکی و ساوامورا آنچنان آماده سازی زیادی نیاز نداریم .. واقعاً حضورشون در مقابل هم فوق العاده هیجان انگیزه!



صحنه‌هایی از دو اپیزود :

- مربی کوماکیری در مقابل هواداران سیکو حرف های جالبی شنید :



- آماهیسا کوسی، ایس تیم ایچیدای :





- رایچی در حال تجدید قوا :



- چهره بهت زده اوچیای بعد از شنیدن حرف های کاتائوکا در مورد مهره نبودن بازیکنان :


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد