M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Yuru Yuri San☆Hai - Ep 09

Yuru Yuri San☆Hai - Ep 09



سوال اول اینکه چطور کیوکو می تونه آیانو و یویی رو مجبور به چنین بازی بچگانه ای کنه؟! اینکه اونا رو مجبور کرد همدیگه رو "اونه چان" صدا بزنن واسم باورنکردنی بود. فکر می کردم از هر دو طرف مخالفت بشنویم ولی بهرحال بامزه تر از این نمیشد .. تو این بین خیالات چیتوسه از اونه چان بودن آیانو و کیوکو هم در نوع خودش وسوسه برانگیز بود و باز هم از اون صحنه های فانتزی خون های غلیظ بهره برده بود!! به نظر میرسه این فصل سرخی خونی که از چیتوسه بیرون میزنه چندین برابر شده، به طرز عجیبی داره بهش فشار وارد میشه!! یکی باید به دادش برسه! سناریوی آخرالزمانی که کیوکو ابداع کرده بود واقعاً فقط از ذهن پر از میراکورون و تنبل کیوکو بر می اومد .. ولی فکر کنم اگه بهش وقت می دادن چنان سناریوهای عجیبی واسه یویی و آیانو می ساخت که اونا از تعجب شاخ در می آوردن!

جریان چیزورو به پایان نرسیده بود و حرف های کائده داشت تاثیر خودش رو میذاشت. کمی سخت میشه باور کرد که چیزورو با اون اخلاق خشکش چنین نرمی ای به خرج بده، شخصیتشُ عوض کنه و سعی کنه از این حالت سنگین بودن با بقیه فرار کنه. ولی خب، انگار هرچقدر هم که نرم و لطیف بشه بازم بدترین رفتار رو با کیوکو داره و اونو نمی پذیره که اهمیتی نداره .. قشنگی رابطه این دوتا به همین خوش رفتاری نکردن چیزورو با کیوکوئه!

بخش بعدی یه جریان کودکانه بامزه شد .. همراهی کائده و ماری چان که باید زودتر از اینها شکل می گرفت .. ولی همونطور که قبلاً گفتم، به نظر میرسه کارگردان به دنبال دادن تنوع کارکتریه. اینجا هم از دو کارکتر کاملاً فرعی کمک گرفت. دوبلورهای ماری و کائده کمی متفاوت تر از فصل های قبل به نظر میرسیدن ولی وقتی موضوع رو چک کردم دیدم تغییری در صداپیشه ها داده نشده که کمی واسم عجیبه! بهرحال ... استتار یویی/کیوکو و هیماواری/ساکوراکو خیلی لحظه خنده داری رو به وجود آورد .. تنها سوالی که باقی می مونه اینه که چی تو لباس کیوکو بود که ساکوراکو رو اینطور به وحشت انداخت! گمونم هیچ وقت نمی فهمیم!!

یه لحظه کوتاه و دوست داشتنی هم دیدن فلش بک چیتوسه و چیزورو بود .. اون شکل خمیازه کشیدن های چیتوسه در حالی که چیزورو رو همراهی می کرد واسم خیلی نازنین بود و دوسش داشتم. انتهای اپیزود هم یک صحنه پاشیدن خون عظیم از چیتوسه داشتیم که رکورد خون پاشی خودش رو زد! به نظر پایان بندی خوبی واسه اپیزود می اومد!


صحنه هایی از اپیزود :

- کیوکو چه تصورات بامزه ای از آبجی دار شدن داشت، ساسوگا کیوکو!! :



- معذب و خجالتی شدن آیانو و یویی از "اونه چان" صدا زدن همدیگه :



- این توهم کیوکو به راحتی از چندین انیمه رباتی و اکشن بهتر بود :



- ماری چان وارد می شود :



- استتار هیما و ساکو :



- خمیازه های ناز چیتوسه :



- لحظه خوابیدن چیتوسه در کنار آیانو حرف هایی که زدن دلنشین بود :



- و از دلنشینی به سمت فاجعه رفتیم :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد