M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Yuru Yuri San☆Hai - Ep 10

Yuru Yuri San☆Hai - Ep 10



 


برف برف، بـــرف! هیچ وقت نمیشه از دست برف انیمه ای خسته شد؛ یهو وارد زمستون شدیم .. چپتری از زمستون .. چرا که نه؟ دوست داشتم آکارین رو تو لباس زمستونی در حال برف پارو کردن ببینم .. آکارین و زور زدن هاش سر برف بلند کردن، برف کوبیدن هاش به یویی واسم حسابی خنده دار بود .. واقعاً هیچ شخصیتی مثل آکاری پر از معصومیت و نازنینی نیست. این اپیزود چندین و چند مورد شوجو آی و یوری پسند داشتیم که دوست دارم به بعضی هاش اشاره کنم. بهتره با شات باشه و تو انتهای پستم بهشون اشاره می کنم ولی به نظر رسید که این اپیزود تمرکز روی زوج قرار دادن آکاری/یویی و آکارین/کیوکو قرار داده شده بود و هر کدوم به شکلی بامزه پیش برده شد؛ صحنه برف با گرم کردن صورت یویی و افتادن روی برف با همدیگه و در مورد کیوکو، با صحنه قایم شدن تو کمد و اون فلش بک خیلی دوست داشتنی و البته لحظه "زمان حال" اپیزود که از نبود کوتاتسو رنج می بردند و همدیگه رو بغل کردن!

ماری این اپیزود واقعاً ناز شده بود .. با اون کلاه خرگوشی و لباسای زمستونی و ورجه وورجه کردن هاش روی کلبه برفی درجه کاوایی بودن انیمه رو چند برابر کرده بود. نکته بامزه اینه که بدون حضور ماری چان هم درجه کاوایی بودن انیمه در سطح بالاییه .. بهرحال تو این بین کیوکویی وجود داشت که از معصومیت این کارکترها استفاده کنه و همه چیزو بهم بریزه! در این موندم که چرا فکر می کرد می تونه پا روی کلبه برفی بذاره .. و "مردن آکاری" یا همون خراب شدن آدم برفیش هم یه تنوع کمدی خوب بین لحظات اول اپیزود بود .. اون حالتی که آکاری مردنش رو داد میزد شدیداً واسم دوست داشتنی بود.

کوتاتسو چه وسیله مهمی واسه ژاپنیاست .. اگه این اپیزود و لرزیدن کیوکو و آکارین رو ببینید به این موضوع پی می برید. و ممکنه .. ممکنه یکی فکر کنه که بعد از اینهمه سال کیوکو بلده کوتاتسو رو به کار بندازه ولی نـــــــــــــه! انگار نه انگار که این تنبل خانوم سال هاست داره از کوتاتسو استفاده می کنه! همین صحبت از کوتاتسو و گرم کردن و حمایت باعث شد که فلش بکی به گذشته بزنیم؛ بازم آکارین قابل اتکا رو ببینیم .. کیوکوی بچه ننه و یویی قلدر .. واقعاً شخصیت های بامزه ای تو بچگی داشتن .. صدای فلوتی که تو این لحظات فلش بک پخش شد خیلی دلچسب بود .. حس نوستالژیک زیبایی به صحنه می داد. ذره بین یوری یاب هم که در این صحنه ها حسابی بیپ بیپ می کرد و لحظات خوبی رو در این باب با هم دیدیم.

کیوکو در عین تنبل بودن گاهی کارهای خوبی ازش سر میزنه. کامل کردن کلبه برفی هم یکی از اون کارهای خوب کیوکو بود. ماری چان رو فوق العاده ذوق زده کرد .. ولی به قیمت مریض شدن و افتادن روی تخت! و بلاخره به خنده دار ترین صحنه اپیزود رسیدیم .. جایی که کیوکو از سر عصبانیت و ناراحت بودن ملحق شدن یویی به باشگاه دو به جای کیف، بالشت اتاق باشگاه رو با خودش برداشت و رفت خونه! واقعاً حرف نداشت .. هر چند یویی عضو اون باشگاه نشد ولی زمینه رو واسه یکی از بهترین حرکات کیوکو در طول فصل سوم انیمه بوجود آورد .. آخه چطور ممکنه یه نفر اینقدر تو هپروت بره که بجای کیف مدرسه، بالشت با خودش به خونه ببره!! تازه اون ادای سوپر ماریو در آوردن و سبیل داشتنش هم که بماند. کیوکو تو دقایق آخر بهترین چیز ممکن شده بود. حتی لحظه خوشحالی کردنش و بالشت هل دادن روی صورت یویی هم اونو حسابی دوست داشتنی کرده بود.



صحنه هایی از اپیزود :

- اداهای برفی بامزه آکاریـــن :



- افتادن روی یویی :



- گرم کردن صورت یویی با دستای گرم :



- هرجا یویی سنپای باشه، چیناتسو چان از راه میرسه!



- ماری و کیوکو زوج خوبی واسه دیدن اتفاقای بامزه ان :



- کیوکو واقعاً یه هنرمنده :



- درد نبود کوتاتسو و بغل کردن آکاری :





- یکی از ناب ترین لحظه های اپیزود، صحبت در مورد سرما کشیدن خرس های قطبی :



- فلش بک به گذشه و بچگی هاشون :





- خوب شد چیناتسو از راه رسید وگرنه اینا از سرما هلاک می شدن :



- بالشتی که کیوکو با خودش به خونه برد :



- کوبیدن یویی با بالشت :



- تصور کیوکو از باشگاه سرگرمی هم در نوع خودش جالب بود :





- خوش و بش دوستانه نهایی کیوکو و یویی :



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد