M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Yuru Yuri San☆Hai - Ep 11

Yuru Yuri San☆Hai - Ep 11




با همون تک اپیزود از فصل برفی گذشتیم و پا به دوره دیگه ای گذاشتیم.

قبل از اینکه جزیی به اپیزود بپردازم، میخوام از این صحبت کنم که نیمه دوم انیمه واقعاً خوب بوده و هرچند سبک انیمه بطور کلی عوض شده ولی بهرحال نیمه دوم کارگردان فضای کار رو بهتر به دست گرفت و تنظیم داستان ها هم به شکل خوبی انجام گرفت. نمی دونم احتمال وجود فصل چهارم چقدر خواهد بود ولی امیدوارم فروش دی وی دی ها در حدی باشه که بشه امیدوار بود. بعضی ها از تغییر کیفیتیی کار راضی نبودن و خود من هم تو بعضی از لحظات با این موضوع موافق بودم ولی باید دید که انیمه به چه سرانجامی میرسه. یک اپیزود دیگه بیشتر باقی نمونده و بعد از اون میشه چشم به خبرها دوخت ولی فعلاً از دیدن اپیزودهای آخر لذت ببریم!

اپیزود 11 یکی از بهترین های فصل بود .. واقعاً عالی بود.

از اینکه یه تمرکز خیلی خوب روی یویی داشتیم لذت بردم؛ همه چیز از تنها موندن آیانو و یویی شروع شد؛ خوبه که زوج های جدیدی می بینیم .. اینبار نوبت به این دوتا رسیده بود ولی بیشتر از اینکه روی شوجو آی و علاقه بین دو نفر متمرکز باشیم روی بازی کلامی آیانو و خنده دار شدن صحنه نگاهی داشتیم. اینکه یویی و آیانو سعی کردن بامزه بازی دربیارن و هر دو دچار سوتفاهم شدن. جا داره بگم که به عنوان مترجم کار ترجمه کردن صحبت های بامزه آیانو و نزدیک کردنش به اصالت حرفی که میزنه کمی سخته ولی حتی در ورژن انگلیسی هم این موضوع رعایت نشده .. به نظر من فقط باید به کلام آیانو و نحوه صحبت کردنش توجه کنید تا متوجه شوخی های این دو بشید .. چیز آنچنان پیچیده ای نیست.

بهرحال یویی اونقدر آیانو رو خندوند که اشک از چشاش در اومد. یویی هم که دائم در حال خندیدن بود .. من موندم چطور اینا متوجه نشدن که چقدر خوب دارن با هم کنار میان. دیدن میمیک های خندیدنشون، درحالی که سعی می کردن جلوی خودشونُ بگیرن زجر آور بود. بهرحال تو آخر صحنه هر کدوم به راه خودشون رفتن و نشد که بشه!

این اپیزود رو میشه بیشتر اپیزود چیناتسو چان و یویی دونست .. ولی دوست دارم درباره چیناتسو بیشتر حرف بزنم؛ بیچاره تمرکز ناخوشایندی داشت. از درد عشق هر کاری کرد .. مریضی واسش مهم نبود؛ باید هر جور شده چایی رو به یویی سنپای میرسوند. چهره چیناتسو واقعاً فوق العاده ست .. چه با ماسک، چه در حال نقاشی کردن و چه در همه حال .. نمی دونم چرا ولی این فصل چیناتسو خیلی کارکتر باحالی شده .. من که خیلی از دیدن صحنه هاش لذت می برم. این اپیزود هم با جریان عوض شدن مهارت شخصیتش در حال مریضی معرکه بود .. اون پرتاب سه امتیازی بسکتبالش محشر بود. و این وسط آکارین هم دم به دم از چیناتسو تعریف می کرد "ایول، چیناتسو چان!" یادم اومد که چرا عاشق صدای آکارینم .. بهم حس فوق العاده ای میده .. بی خود نیست که محبوب ترین کارکتر انیمه ای تمام دورانمه.

یویی .. لی لی کردن؟! به حق چیزهای ندیده! کیوکو و آیانو باید هم تعجب کنن! و البته لی لی کردن های یویی سرانجام خوبی واسش نداشت. با اینحال یه صحنه فوق العاده با آیانو بوجود آورد .. بازم این دوتا بهم رسیدن و یه موقعیت ناخوشایند دیگه شکل گرفت. به نظر میرسه وقتی صحنه به این دوتا کنار هم میرسه، بیشتر افکارشونُ می شنویم تا اینکه خود صحبت کردنشونُ .. اینم یه نکته ریز بامزه ست .. بهرحال دخالت خنگولانه کیوکو باعث شد یویی با شرم تمام مجبور به تعریف جریان لی لی کردن بشه و از خجالت آب بشه! ولی چیزی که معلومه اینه که اینها همه بهونه ای برای وارد کردن چیناتسو چان بودن .. اینکه غش کنه و خونه ببرنش!

چیناتسوی مریض خیلی کاوایی بود .. سرخ شدن هاش از حرف های کیوکو، پوشوندن صورتش و عکس العمل متفاوتش به حرف های کیوکو و یویی که دل کیوکوی بیچاره رو به درد آورد. و خوشبختانه چیناتسو خیلی زود خوب شد و یه برنامه تفریح ریختن! رفتن به سراغ دیدن شکوفه های بهاری و یه روز گرم و نرم و لذت بخش! حیف شد که نتونستیم اون لحظات بودن در پارکشونُ ببینیم ولی گمون می کنم اپیزود بعدی یه اپیزود پایان بخش باحال میشه! باید ببینیم کارگردان به سبک اوتا، کارگردان سابق کار رو با کمدی به پایان میرسونه یا با حالت دلگرم کننده! اینجور که به نظر میرسه کارگردان جدید بیشتر به سمت حالت آرامش بخش تمایل داره و بعید نیست که انیمه بدون داشتن اون صحنه های خیالی عجیب و کمدی به پایان برسه!

اوه اوه، پرستار چینا چه کاوایی بود. یویی باید هم ضربان قلبی "چینا چینا چینا" وار داشته باشه. توهمات چیناتسو فوق العاده بودن .. مثل همیشه فضایی شوجو ولی عاشقانه و لذت بخش! و جریان دستگاه دروغ سنج هم که معرکه بود. ندیده معلوم بود که قراره به چه سوالی برسیم و چیتوسه چی می پرسه ولی بهرحال بازم فوق العاده بود. من که حسابی با دیدن لحظه دروغ سنج حال کردم و یکی از بهترین صحنه های یوری و شوجو آی فصل بود .. توهم چیتوسه به درجه اعلایی رسیده!

روی هم رفته اپیزود رو بسیار دوست داشتم .. و بیشتر بخاطر چیناتسو و لحظات نابی که با کارکترش دیدیم .. هفته بعد یک جمع بندی از فصل سوم انیمه خواهم داشت و درمورد تفکراتم بیشتر صحبت می کنم ولی فکر می کنم برای الان کافی باشه و نیازی نیست بیشتر از این به جزییات فصل اشاره کنم!


صحنه هایی از اپیزود :

- تنها موندن آیانو و یویی تو اون وضعیت ناجور :







- مریض شدن چیناتسو .. تو رو خدا میمیک رو!! :



- آه، درد عشق!



- قیافه ش حتی با ماسک هم دوست داشتنیه .. چقدر خوبه این چیناتسو :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد