M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Diamond no Ace S2 - Ep 50

Diamond no Ace S2 - Ep 50




میوکی! تو که ما رو جون به لب کردی!

چه لحظات حساسی رو پشت سر گذاشتیم .. اوج مسابقه فینال تو این اپیزود شکل گرفت و حالا تو اپیزود بعد پایان بندی رو هم خواهیم دیدم ولی فعلا .. با وضعیتی که سیدو داشت، حتی خوشبین ترین تماشاچیِ روی جایگاه هم کمی امید خودشُ از دست میداد؛ اینکه تیم دو اوت داده باشه و حالا دو استرایک هم از مائزونو گرفته شده باشه .. دیگه موقعیت واقعاً به اوج سختی رسیده بود. اما با اینحال با مائزونو بالاخره چوب زد، از پس کار بر اومد. تو نگاه اول من احساس کردم که به هوم ران رسیدیم ولی اینطور نبود .. با وجود هوم ران نبودن، باز هم شاهد چوب خوبی بودیم .. در حدی که هارویچی و میوکی تونستن به هوم برسون و بازی 3-4 رو به 5-4 تبدیل کنن. یه نتیجه عالی برای سیدو.

لحظه اتفادن میوکی روی زمین واقعاً نفس گیر بود .. من که یک لحظه نفس تو سینه ـم حبس شد و با خودم گفتم "میوکی دیگه از جای خودش بلند نمیشه" و "وقت آوردن اونوئه" اما خوشبختانه میوکی ما رو دست انداخته بود و محکم و استوار از سر جای خودش بلند شد. کاپیتان سربلند با گرفتن امتیاز به روی نیمکت برگشت و حتی برای دور بعد هم انرژی گرفت.

حالا فقط نیمه دوم دور نهم باقی مونده و با اومدن فورویا امید بسیار زیادی میره که حتی با اومدن رایچی پشت جایگاه چوب زنی، باز هم سیدو بتونه اختلاف امتیاز خودش رو نگه داره. بذارید روراست باشیم .. تنها احتمال ممکن برای پایان دادن به مسابقه در طول تنها اپیزود باقی مونده همین سناریوئه. اینکه سیدو با آوردن فورویا دفاع خوبی داشته باشه و هیچ امتیازی نده.

بهرحال هفته بعد انیمه به پایان میرسه .. یه سفر فوق العاده هیجان انگیز به سرانجام رسید. ^_^



صحنه‌هایی از اپیزود :

- نگاه مصمم مائزونو :



- رسیدن میوکی به منطقه هوم و گرفتن امتیاز برتری :



- خوشحالی میوکی از گرفتن امتیاز :



- و فورویای آماده .. میره که غوغایی به پا کنه :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد