M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

ReLIFE - Episode 01

ReLIFE - Episode 01




صادقانه بخوام صحبت کنم، حتی ذره ای راضی نبودم ... !

نمی دونم چرا با دیدن هایپ اطراف انیمه و اشتیاق طرفداران و با وجود دیدن تریلر نه چندان خوب اثر امیدوار شده بودم! خوب نبود و اصلاً نتونست منُ راضی کنه. جو انیمه بجای بالغانه بودن، کودکانه به نظر میاد، در حدی که من بعد از دیدنش از دوستای خودم پرسیدم "چرا این انیمه تگ Kids رو کنار خودش نداره؟!" یعنی بطور جدی کنجکاو بودم که جریان چیه ... ؟! و البته کودکانه داریم تا کودکانه ... ! انیمه های برش های زیادی داریم به غلط با لقب کودکانه خونده میشن ولی در واقع برای تمام سنین مناسب هستند .. نمونه بارزش Gochuumon wa Usagi Desu ka که در عین کودکانه بودن، قابل دیدن تمام سنین دیگه هم هست و جز بهترین هاست. اما در مورد ReLIFE مسئله اینه که انیمه قصد کودکانه بودن رو نداشته ولی نتیجه چیزی جز یک حس و حال ساده و بچگانه نشده! از اون فضای کلاسی و کارکترهای بی حس و حالش گرفته تا اوپنینگ رنگارنگی که آدمُ یاد انیمه های اواخر دهه 90 تا 2000 میندازه! گرافیک و طراحی چهره ها هم همینطور .. من که نتونستم کارکترها رو ذره ای قبول کنم. شاید بتونم تنها لحظه خوب اپیزود رو جریان سیگار بدونم که اونم در سطح Eh بود.

و باز خوبه که اپیزودها بصورت یکجا ریلیز شدن .. میشه سریع 3 اپیزود دید و روی دراپ کردن یا نکردنش تصمیم گرفت. 



در مورد من که تا به الان 90% دراپ هست و 10% ادامه!




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد