M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Flip Flappers - Episode 02

Flip Flappers - Episode 02





صدای ملچ ملوچ و لیسیدن انگشتای من بعد از دیدن این اپیزود اتاقُ برداشته.
عالی بود .. عالـــی!




خدا رو شکر که انیمه داره مطابق میلم جلو میره و هنوز حس ضعفی واسم نداره. ماجراجویانه و لطیف و پر از لحظات خوبِ خوبِ خوووووووب! هر اپیزود با کوکونا و پاپیکا یه ماجراجویی ابرعجیب و توهم آمیزه. جایی دیدم که کسی از احساس جیبلی وار بودن و تریگر وار بودن انیمه (اسم دو استودیو) حرف زده بود و حالا که بهش فکر می کنم می بینم واقعاً هم چنین حسی رو داره؛ هم فانتزی لطیف جیبلی رو میشه درونش حس کرد و هم میشه عجیب و غریب بازی ها و تندرفتن های استودیوی تریگر رو در انیمه لمس کرد. و این چه خصوصیت خوبی واسه این استودیوی تازه کاره. و تازه، من خودم احساس می کنم این انیمه به Jinrui wa Suitai Shimashita شباهت عجیبی داره ... Jinrui wa Suitai Shimashita یکی از برترین انیمه های تمام دوران منه و تو 10 انیمه برترم جا داره. یه حس شباهت عجیب بین Jinrui wa Suitai Shimashita و Flip Flappers احساس می کنم که واسه من رویاییه! حتی ED انیمه هم شباهت زیادی به اون سری داره و چه بهتر از این؟! من یکی که خریدارم!

و اینکه، فقط کافیه خودتونُ تو دل انیمه رها کنید ...

دیگه بقیه کار رو کوکونا و پاپیکا انجام میدن؛ شما رو به عمق ماجراجویی، بُعد و مکان هایی میبرند که انتظارشُ ندارید و این عطش دیدن هرچه بیشتر دنیاهای متفاوت چیزیه که این انیمه رو واسه مخاطب میسازه؛ فقط کافیه به این اپیزود نگاه کنید ... نه! فقط نیمه دوم رو ببینید .. چقدر دنیای جدیدی که بهش پا گذاشتیم خاص بود. دریایی از خصوصیات جزئی و جالب محیطی و کارکتری رو شاهد بودیم. شاید بعضی ها فقط گوش های خرگوشی رو ببینن و خب سرعت انیمه کمی بالاست ولی این یه خصوصیت دوم خوب به انیمه اضافه می کنم و اون خصوصیت دارا بودن قابلیت تماشای مجدد انیمه ست. من فکر می کنم این خصوصیت در این کار وجود داره ... خودم اپیزود اول رو دوبار تماشا کردم و همچنان از دیدنش لذت بردم. حالا مطمئناً در طول هفته باز به سراغ اپیزود دوم میام و چک می کنم که چه چیزایی واسم تازگی دارن.

روی هم رفته ادامه باحالی رو داشتیم .. من نمره خودم به انیمه رو از 7 به 8 ارتقا دادم. تا ببینیم ادامه کار چی میشه.


صحنه‌هایی از اپیزود :

- این صحنه منُ خندوند .. خیلی بامزه بود .. شکل زمین خوردن کوکونا با اون اخلاقش :





- اینکه دانش آموز انتقالی نبود .. شاهزاده بود :



- یایاکا هم بیخودی منُ ذره بین به دست می کنه :



- از صحنه های خیلی خوب و ترکیبی کوکونا و پاپیکا :



- وای، ED هم از الان کاندید بهترین ED فصله!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد