M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Isekai Shokudou - Episode 02

Isekai Shokudou - Episode 02






فکر کنم تا وقتی به انتهای انیمه برسیم یه جورایی دلمون بخواد این در جادویی جلوی ما هم ظاهر بشه.

ادامه خیلی خوب بود؛ منتظر بودم که ریتم کلی با این اپیزود دستم بیاد و همینطور هم شد. فکر می کنم حس و حال التیام بخش سری چیز خوبیه و خصوصاً اینجا تو نیمه دوم داستان میشد عطش رسیدن به لحظه ای آرام رو با میل کردن غذا به رخ کشید. با مرد شرافتمندی روبرو شدیم و میگو خوردیم .. صاحب رستوران هم که مثل همیشه با شخصیت و با وقار با مشتریان خودش برخورد می کنه. جوری که انگار حتی اگه پولی هم نگیره واسش اهمیتی نداره.

سوالی که واسه من پیش اومده اینه که اگه یه آدم شرور و خیلی بد وارد رستوران بشه چی؟! اینجور که کارکترها از دنیای دیگه به درون در شیرجه میزنن گاهی به نظر میرسه که کسی نمی تونه اونا رو خونسرد کنه ولی تا به الان سناریوی این شکلی رو ندیدیم. موندم به این مسئله هم می پردازیم یا نه. دیدن داره ...

راستش .. با دیدن این اپیزود الان دلم شربت آب لیمو خواست .. تاثیر خوبی داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد