M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Joker - 2019

Joker - 2019



نظرات 3 + ارسال نظر
آویشن 1 آذر 1398 ساعت 04:10 http://dittany.blogsky.com

فیلم معروف این روزها ، امیدوارم در حد نقدهایی که ازش دیدم و خوندم واقعا خوب باشه و بعد از دیدنش ناامید نشم

فکر می کنم رضایتت رو بدست بیاره. من حتی با وجود علاقه زیاد به خواکین فینکس و انتظارات زیادی که از فیلم داشتم از حجم لذتی که از دیدن فیلم بردم غافلگیر شدم. فیلم در خور تحسینی هست. امیدوارم فرصت بشه و ببینی.

علیرضا 6 آذر 1398 ساعت 04:20 https://kobayashi.blogsky.com/

از اولین روزهای اعلام خبر ساختش، پیگیر بودم. تا پیگیری هر روزه میزان فروش جهانی اش و دیدن چندباره تریلر فیلم!
امّا منتظر نسخه باکیفیت تر هستم. یعنی میشه به بهانه ریویو این فیلم دوباره دست به قلم بشم و وبلاگ رو آپدیت کنم؟!

پ.ن: حبیب ایکاش کارگردان یه نیمچه سکانسی هم به بتمن اختصاص میداد. شاید روی فروش فیلم و نمره اش تاثیر مثبت میگذاشت. به هرحال طرفداران بتمن از جوکر خیلی بیشترن و شاید اصلا جوکر به خاطر بتمن معروف شد.

سلام علیرضا
آره. منتظر نسخه با کیفیت تر باش. و فیلم حقیقتاً ارزشش رو داره. امیدوارم خوشت بیاد.

و اذیت می کنی ناقلا. آپدیت کن تا بعد از مدتها بشینیم نوشته های سینماییت رو بخونیم.

علیرضا 7 آذر 1398 ساعت 23:17

سلام حبیب.
خیلی سختِ برگشت دوباره به اون حال و هوا و نشستن و تایپ کردن. بدون نظرات و فیدبک خواننده حس می کنی داری برای خودت می نویسی. جالبه بازدید مطالب بالاست اما حس نظر دادن ندارند.
حال و هوای فروم خیلی بهتر بود که اونم جمع شد. خیلی برام عجیب و جالبه که تو هنوز داری ادامه میدی. چه همت و چه انگیزه تحسین برانگیزی داری!

حرفات رو درک می کنم. برام قابل لمسه.
منم که می بینی ادامه میدم دلی هست ... مخاطب هیچ وقت برام مهم نبوده. فقط می خوام برای خودم خاطره ای باشه که زمانی برگردم و مرورش کنم.

ولی حرف تو رو هم می فهمم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد