M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Isshuukan Friends - Episode 12 | The End

Isshuukan Friends - Episode 12 | The End



و این هم از داستان دوست داشتنی ما که به همین زودی به پایان رسیدیم و دیگه نمیتونیم هاسه رو کنار کائوری ببینیم. سفر خوبی بود و من با اینکه بعضی از انتظاراتم برآورده نشد، از دیدن انیمه خیلی راضی بودم. انتظاراتی که داشتم و برآورده نشد، به همون جنبه رمنس داستان برمیگرده و اینکه چقدر در طول نیمه دوم انیمه، بهش اشاراتی شد و بیننده‌ها رو ‌به راحتی جذب و خواستار رابطه داشتن کائوری و هاسه کردند ولی خُب، هیچ اتفاقی نیافتاد. محتوای اپیزود آخر هم به شکل گرفتن دوستی دوباره هاسه و کائوری مرتبط بود و ربطی به موضوع رمنس نداشت. بهرحال این چیزی ـه که کمی منو اذیت میکنه و بجز این موضوع، فضای اپیزود آخر رو دوست داشتم. صحنه بین شوگو و ساکی و اشک‌هایی که ریخت، خیلی دیدنی بود و میشه اونجا هم ارتباطی قوی بین اون کارکتر حس کرد. در نهایت، برخورد هاسه و کائوری رو دیدیم و اینکه چطور دوستی مجدد خودشونُ شکل دادن .. اتفاقی که انتظارش میرفت و میشد اونو پیش بینی کرد.

فصل دوم میتونه همچنان کشش خوبی داشته باشه و به نظر من هنوز قدرت پرداخت به جنبه‌های مختلفی از داستان رو داریم. خصوصاً جنبه عاشقانه بین کارکترها که بهرحال، اگه قرار باشه فصل دومی از راه برسه، بهتره این موضوع به حقیقت تبدیل بشه و دوباره همون مسیر تکراری طی نشه. اگه این اتفاق بیافته، حتی به فصل اول انیمه هم صدمه وارد میکنه و اتفاق خوبی نیست. روی هم رفته این صحبت‌های مربوط به فصل دومی ـه که حتی هنوز خبری ازش موجود نیست و بهتره ازش بگذریم. در نهایت باید بگم که، از دیدن این انیمه لذت بردم و لحظات دوست داشتنی خاصی برای من داشت. وقتی گذرا به اسم این انیمه برخورد کنم، خاطره خوبی از این سری برام زنده میشه و خوشحالم که به سراغ دیدنش رفتم.

صحنه‌هایی از اپیزود آخر :

- ساکی چقدر گریه کرد ولی بعدش بلاخره اتفاقی که باید می افتاد، افتاد :



+



- صحنه داد زدن هاسه عالی بود :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد