M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Himouto! Umaru-chan - Ep 07

Himouto! Umaru-chan - Ep 07






وقتی شما یه دختر تنبل هستید، دوست دارید هر لحظه رو به خوردن چیپس، نوشابه و هله هوله های دیگه بگذرونید و این وسط یه داداش دارید که به هر کار شما گیر میده و نمیذاره لذت تمام رو از دلخوشی های خودتون ببرید، باید منتظر هر لحظه باشید .. فرصت طلب باشید. این درس اپیزود امروز ما بود .. .. اینکه با دور انداختن یک جعبه فیگور که حتی با اجازه خود اومارو هم بوده ولی تایهی به چنین عذاب وجدانی دچار میشه و مجبور میشه از دل اومارو در بیاره. اومارو با تغییر حالت چهره ای باورنکردنی در عرض یک ثانیه و اشک و آهی که راه انداخت به خوبی نشون داد که استعداد بازیگری فوق العاده ای داره. هر چند در نهایت دلش بدجور برای داداشش سوخت و تنگ شد ولی خب بهرحال کار بدجنسانه و پلید خودش رو انجام داد و ما هم کلی بهش خندیدیم .. حس کودکانه خوب و همیشگی انیمه همچنان پا برجاست.

ایندفعه بیرون رفتن با ابینا آنچنان پر از اتفاق نبود .. دفعه قبل بدجور همه چیز بهم ریخت و نزدیک بود بخاطر اومارو آشوب بزرگی به پا بشه ولی ایندفعه تو سکوت رامن خودشونُ خوردند و از اونجا بیرون زدن. تو این حین بازم از عادت های غذا خوری اومارو چیزهایی شنیدیم .. علاقه ش به رامن و تبدیل کردنش به هله و هوله و اشتیاقش واسه خوردن اون رامن با نوشابه. تا اینجا اینطور که به نظر میرسه میشه گفت محبوب ترین چیز بین هله هوله های اومارو براش، نوشابه ست. انصافاً مانور خنده داری روی این قضیه داده شده و من خیلی دوسش دارم. تو ادامه تونستیم بومبر سان رو دوباره ببینیم .. مرد هزار چهره، مرد هزار میمیکی که از نداشتن یک خواهر کوچولوی ناز و خوشگل رنج میبره! بعد از اینکه الکس خواهر تاچیبانا از آب در اومد، من دیگه تصور نمی کردم بومبر سان هم به موتوبا کیریه ربطی پیدا کنه ... ولی سورپرایز قشنگی بود و به دلم نشست. اونم بعد از اینکه بومبر سان کلی وقت رو با اوماروی ناز سپری کرد و دلش یه خواهر کوچولوی ملوس می خواست. در عوض با لگد کیریه مواجه شد و روز سخت کاری خودش رو به انتها رسوند. به نظر میرسه بومبر سان شانس خوبی واسه داشتن یه خواهر کوچولوی ناز نداشته.

اما قسمت مورد علاقه ی من از این اپیزود، دو سناریوی آخر بودند. هم رفتن به شیرینی فروشی سنتی .. وقت گذروندن با تاچیبانای سوپر بامزه و هم لحظه مربوط به تایهی و به خاطر آوردن مادر مهربونش. شاید این دو سناریو سطح کمدی صحنه های دیگه رو نداشته باشند ولی مسلماً عنصر آرامش بخشی درون اونا قرار داده شده بود تا من و شما بتونیم در انتهای راه با فکری آروم از پای دیدن انیمه بلند بشیم. بار دیگه اوتا، کارگردان انیمه و عوامل بسیار خوبش ثابت کردند که اونا صرفاً به دنبال ارائه کمدی نیستند و حتی از پس به تصویر کشیدن لحظات آرامش بخش هم به خوبی برمیان. و من فکر می کنم وقتی یه انیمه بیشتر لحظاتش به حالتی کمدی سپری میشه، پا به ژانر آرامش بخش بذاره، یه لحظه ناب بوجود میاد و میشه اوج لذت رو از اون لحظات برد. این اتفاق افتاد و من حسابی از لحظات آخر اپیزود راضی بودم


صحنه‌هایی از اپیزود :

- یه بازی خاطرانگیز با فلش ها و کمان ها ، این کار رو کارگردان در انیمه Love Lab هم زیاد انجام می داد :



++





- اخیرا میمیک های سوت زدن این شکلی خیلی واسم بامزه شدن :



- بیرون رفتن .. لباس اومارو اینجا چقدر قشنگه :



- اومارو در کنار رامن و تصور نوشابه :





- واقعاً هم با وقار غذا می خورد :



- اصلاً مثل ساکوراکو (Yuru Yuri) نیست :


- بومبر خسته و کوفته از زندگی :



- تصور اومارو از موهای تایهی بعد از بیدار شدن خیلی بامزه بود :



- برگشتن داداش به خونه و اومدن سراغ آبجی کوچولوی نازش :



- کتکی که نوش جان کرد :



- چند شات از همراهی تاچیبانای نازنین با اومارو :







- و لحظه آرامش بخش تایهی در کنار گربه و خاطرات مادرش :



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد